Specijalni sadržaji
5

X DRIVE konferencija: Budućnost ljudskih resursa je ovdje i sada

A. P.
Našu zemlju svakodnevno napušta sve veći broj bh. građana, a isto je i sa regijom. Najčešći odlazak po bolje uslove za život i rad je u Njemačku, Sloveniju, Hrvatsku pa onda Crnu Goru i Maltu, kada su sezonski poslovi u pitanju. Procjena koju je napravio portal Posao.ba je da je u protekloj godini više od 65 hiljada bh. građana otišlo u ove zemlje. Šta kada svi odu?

Tu nastupaju ljudski resursi, koji su odavno puno više od kadrovskih službi. DRIVE konferencija ima za cilj povećati svijest o HRM-u i izazovima s kojima se pored kompanija, suočavaju i uposlenici. Deseta DRIVE konferencija posvećena je uspješnim rješenjima sa terena velikih kompanija, koje su promijenile pravila igre: kako napraviti poslovno okruženje u kojem najbolji žele ostati i razvijati se.

Ove godine konferencija pokriva vodeće teme o Y i Z generacijama koje kroje tržište rada prema sebi i zahtijevaju promjene svijesti kada je brend poslodavca (employer branding) u pitanju.

Uz slogan konferencije “Experience the future of work“ budućnost HRM-a je ovdje i sada, te se u sklopu osam sati specijalno kreiranog sadržaja govori o novim načinima razmišljanja na tržištu rada, promjenama u organizaciji kompanija, privlačenju i zadržavanju talenata, kao i employer brandingu.

Koliko je privlačan brend vaše kompanije?

Prvi predavač na konferenciji je Johan Driessens, dobitnik nagrade "Globalni lider na području brendiranja poslodavaca 2018." koju dodjeljuje svjetska organizacija HR stručnjaka. Uz najboljeg stručnjaka ove branše - otkrijte kako kompanija postiže da se svi smiju ponedjeljkom!

Johan je osnivač, generalni direktor ali i šef za iskustvo i širenje entuzijazma kompanija Branded.Careers, tHRibebuilders i Djobby.com. On će svim učesnicima omogućiti uvid u najatraktivnije elemente employer brandinga u svijetu, i otvoriti oči za novu viziju iskustva employer brandinga. Sa njim ćete saznati da je klasični employer branding mrtav, a da je na scenu stupilo novo employer branding iskustvo. U sklopu ove prezentacije Johan Driessens će podijeliti svoju viziju kako privući i zadržati prave talente zasnovano na stvarnom iskustvu i primjerima.

Da li ste poslodavac iz prošlosti ili budućnosti?

Drugi predavač kojeg ne smijete propustiti je Christoph Fellinger, šef je odjela razvoja karijernih programa u kompaniji Beiersdorf AG, poznatijoj po svojim brendovima poput Nivea, Labello i Hansaplast.

Na njegovom predavanju “Kako će generacije Y&Z uticati na budućnost poslovanja – i šta ih pokreće?” čut ćete sve o tome kako ove generacije unose nove vrijednosti i stavove u kompanije, preispituju tradicionalna pravila i žele raditi i razvijati se na potpuno drugačiji način, te vam reći da li ste poslodavac iz prošlosti, ili onaj koji će se lako prilagoditi sve zahtjevnijim generacijama.

Osvojite priznanje za svoj tim - Najbolja HR praksa

I ove godine, uz specijalna predavanja stručnjaka, centralno mjesto zauzima izbor za Najbolje HR prakse, čije ćete finalne projekte moći vidjeti i na samoj konferenciji. Radovi koji se mogu prijavljivati za takmičenje su projekti koje su kompanije implementirale u svoje poslovne procese i tako povećale kvalitet rada svojih zaposlenika, ali i njihovo zadovoljstvo. Ovim putem pozivaju se sve kompanije da prijave svoje projekte najdalje do 15. septembra 2019 .

Velika panel diskusija uz rješenja sa terena

Na panel diskusiji gdje će se diskutovati o zadržavanju radnika i pronalasku kadra u najtežim trenucima za kompanije, učestvuju regionalni HR eksperti Igor Žonja, Miloš Turinski koji upravo poručuje da je prošlo vrijeme kada su poslodavci mogli da se drže stare parole "ako nećeš ti, ima ko hoće“, Nermana Ajanović-Hajdarpašić, Darko Velkov.

Tema će razraditi sve faktore naše potrebe da i pored procesa digitalizacije o kojem svi tek učimo i uvodimo u procese rada, shvatamo da smo svi prije svega ljudi i da je živa riječ na prvom mjestu u komunikaciji.

A pored panela, koji će odgovoriti na mnoga pitanja svakog direktora ili menadžera, ne propustite niz aktivnih, dinamičnih radionica uz koje ćete biti spremni za uvođenje promjena u svoje kompanije istog dana.

Popis svih predavača, program konferencije te informacije o slobodnim mjestima na konferenciji pronađite na www.drive.ba.

Medijski partneri konferencije: Klix.ba, RSG radio, Business Magazine i Akta.ba.