biznis
0

U BiH se troši 54 posto uvoznog piva

FENA
"Kompanija Carlsberg predana je razvoju balkanskog regiona u čemu je BiH bitan dio i na čijem tržištu vidimo dobar potencijal za budući rast i unapređenje saradnje", izjavio je danas u Sarajevu izvršni potpredsjednik kompanije Carlsberg Breweries Danska Jorgen Bull Rasmussen.

Predstavnici ove kompanije posjetili su Vanjskotrgovinsku komoru BiH gdje su razgovarali s potpredsjednikom Komore Milanom Lovrićem, povodom osnivanja firme Carlsberg BH d.o.o čiji je početak rada najavljen za 1. januar.

Velike kompanije poput Carlsberga, kazao je Lovrić novinarima nakon sastanka, na ozbiljan način ulaze na nova tržišta, a što podrazumijeva određene standarde poslovanja i odgovornosti za tržište.

"Otvaranje kompanije Carlsberg BH znači da smo prepoznali potencijal ovog tržišta", kazao je direktor ove firme Armin Bukarić dodajući da će direktno biti zaposleno 20 mladih radnika, te indirektno još 70 radnika u poslovima oko distribucije.

Carlsberg najprije namjerava da unaprijedi prodaju postojećih brendova - prije svega Tuborga i Carlsberga kao lider brendova, a u regiji su već prisutni sa dva lokalna proizvoda "lav" i "pan" pivo. "Prvi korak bi bio unapređenje prodaje i što bolje pozicioniranje brendova Carlsberg korporacije, a kako se bude razvijao posao razvijat će se i investicije", kazao je Bukarić.

Prema podacima VTK, BiH ima sve brendove piva poznate u regionu, a 54 posto potrošnje u BiH čini uvozno pivo po čemu prednjačimo u regionu. Kapaciteti u BiH postoje, ali nisu dovoljno iskorišteni, kazao je Lovrić.

On je izrazio očekivanje da će angažman Carlberga u BiH u budućnosti biti proširen novim investicijama. Kada je u pitanju jaka konkurencija na tržištu piva, kako kažu predstavnici Carlsberga, kompanije su u ratu, a dobitnici su potrošači.