{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Serviseri firme Gorenje se družili u Sarajevu

S
7.2.2013. u 13:46
0
Serviseri firme Gorenje se družili u Sarajevu
0
Serviseri firme Gorenje se družili u Sarajevu
S ciljem unapređenja kvaliteta postprodajnih usluga i ukupne prepoznatljivosti ovlaštenih servisnih mjesta Gorenja u Bosni i Hercegovini, danas je u Sarajevu u prostorijama Gorenje Commerce d.o.o. organizovan sastanak i druženje predstavnika ovlaštenih Gorenje servisa.
Sastanku su prisustvovali predstavnici svih 18 servisa širom Bosne i Hercegovine. Na sastanku se najviše razgovaralo o načinima kako dodatno unaprijediti kvalitet servisnih usluga, te na koji način dodatno ojačati prepoznatljivost ovlaštenih servisnih mjesta koji su dio servisne mreže Gorenja u Bosni i Hercegovini.

Gorenje servisna mreža

Gorenje mreža ovlaštenih servisa sastoji se od 18 servisa raspoređenih u Banjoj Luci, Bihaću, Bijeljini, Brčkom, Doboju, Foči, Istočnom Sarajevu, Konjicu, Livnu, Mostaru, Milićima, Prijedoru, Sarajevu, Sanskom Mostu, Tesliću, Tuzli, Vitezu i Žepču.

Na ovaj način omogućena je brza i pravovremena postprodajna usluga za sve vjerne kupce Gorenje proizvoda u cijeloj Bosni i Hercegovini. U cilju pružanja još kvalitetnijih postprodajnih usluga Gorenje je krajem prošle godine provelo testiranje znanja i certificiranje servisera zaposlenih u ovlaštenim servisima. Za još bolju postprodajnu uslugu 2009. godine je osnovan i pozivni centar sa jedinstvenim brojem za cijelu teritoriju Bosne i Hercegovine +387 33 755 600, na koji je moguće dobiti sve potrebne informacije o proizvodu, prijaviti reklamaciju ili naručiti servisnu uslugu. Uz dugu garanciju na svoje proizvode, koji su već godinama prepoznati kao kvalitetni i sa dugom tradicijom, kvalitetna servisna mreža pruža još jednu dodatnu sigurnost svim kupcima, koji se odluče za kupovinu aparata ovog renomiranog proizvođača kućanskih aparata.

Druženje s ciljem unapređenja postprodajne usluge

Današnjim druženjem nastavlja se praksa Gorenje Commerce da druženjima i sastancima dva puta godišnje sa predstavnicima ovlaštenih Gorenje servisa dodatno unaprijedi kvalitetu, stručnost i profesionalnost svojih servisnih mjesta.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: