Nešto što se mnogi pitaju
12

Ryanair "razvaljuje" na društvenim mrežama, iz prve ruke saznajte tajnu njihovog uspjeha

I. B.
Michael Corcoran
Michael Corcoran
Ryanair, jedna od vodećih evropskih aviokompanija, najpoznatija je po povoljnim cijenama svojih letova. No, zahvaljujući jedinstvenoj i hrabroj komunikaciji na društvenim mrežama, o objavama ove kompanije počelo se uveliko govoriti, a mnogi se pitaju kako im to polazi za rukom.

Na društvenim mrežama Ryanair ima milione pratitelja. Na Facebooku imaju preko pet miliona pratitelja, popularnom TikToku dva miliona, na Instagramu gotovo milion, dok ih na Twitteru prati preko 700.000 ljudi.

Ako ovo ne izgleda dovoljno impresivno, zanimljivo je i to da je Ryanair u posljednjih 12 mjeseci prijavio rast od preko 20 miliona impresija sedmično, uz pet ili šest ključnih skokova, što je porast sa prosječnog sedmičnog dosega od pet do 10 miliona korisnika.

Mnogi se pitaju jedno - Kako oni to rade?

Sve izgleda toliko jednostavno da je apsurdno - fokusirani su na teme, relevantnost i provokativnost, ali i na praćenje najnovijih trendova koje odmah primjenjuju.

Ipak, prava osoba koja bi mogla reći više o tajni uspjeha ove kompanije je Michael Corcoran, direktor Social & Creative Content odjela Ryanaira.

Corcoran će biti jedan od ključnih govornika na Branding konferenciji čiji se datum održavanja približava te će to ujedno biti once-in-a-lifetime prilika da uživo, iz prve ruke, poslušate čovjeka koji vodi izuzetno popularne Ryanair mreže.

Sa učesnicima Brending konferencije Corcoran će podijeliti tips&tricks uspjeha i odgovoriti na neka od pitanja koja sve interesuju, poput: Kako reaguje na provokativne ideje? Gdje je linija dobrog ukusa? Koliko je važna brza reakcija? Da li je identitet važan? Ko je u stvari administrator društvenih mreža Ryanaira?

Također, objasnit će šta je njegova preporuka za Brand New Game.

Brending konferencija
Brending konferencija

Brending konferencija je poznati strukovni događaj koji se nakon pauze od dvije godine vraća u naš grad. Održati će se 2. juna 2023. godine u dvorani "Mirza Delibašić" na Skenderiji, a kao i uvijek, okupiti će najbolje ljude, koji ne samo da prate i poznaju pravila "nove igre", nego su i učestvovali u njihovom kreiranju.

Još samo nekoliko kratkih dana ostalo je da osigurate svoje Early Bird kotizacije, koje možete pronaći na sljedećem linku, a ovu priliku ne trebate propustiti jer pitanje nije "to be or not to be", već "now or never".