Komentari (20)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
http://sisiczijad.wordpress.com/2014/04/01/primarni-radar-radarski-sistem-koji-koristi-reflektovane-radio-signale/
kako ste samo jadni i bijedni Tuzla, aerodrom Dubrave, napisite slobodno da je to trn u oku sarajevskim krvopijama ne smije se ni spomenuti zar ne?
Onda bi trebali spomenuti sve internacionalne aerodrome ili sta? Da pocenemo: LJUBLJANA Maribor ZAGREB Pula Rijeka Split Zadar Dubrovnik Brac/Bol SARAJEVO Banja Luka Tuzla Mostar BEOGRAD Nis PODGORICA Tivat SKOPJE Ohrid SOFIJA Burgas Varna Plovdiv ATENA Solun Heraklion i svi grcko otoci a i Istanbul-Atatürk je takodjer na Balkanu. Jesi sad zadovoljan? Cuj Dubrave Sarajevu trn u oku? ZASTO? Prije vi patite od kompleksa grada, nego ja zbog 6 letova sedmicno iz Tuzle. Kao prvi, Wizz leti za Bazel, Malme i Geteborg. B&H Airlines leti za Cirih i Kopenhagen, koji je 20 km udaljen od Malmeoa. Osim toga, Norwegian ljeti takodjer leti za Kopenhagen. Norwegian takodjer leti za Stokholm i Oslo iz Sarajeva. Geteborg je u otprilike u sredini izmedju Gardermoena u Oslu, Arlande u Stokholmu i Kastrupa u Kopenhagen. I na sta da budemo ljubomorni? U razliku cijene izmedju Wizz Aira i Norwegiana od 20-30 € ??? Da te napomenem, Norwegian ima slobodan Wi Fi na svim letovima.
I na kraju, Sarajevo preuredjuje novi terminal u sklopu SIA-e za niskobudzetne kompanije, koji ce vrlo brzo biti u servisu. Wizz Air neoficijelno vec od oktobra planira stacionirati jedan A320 u Sarajevu odakle ce letjeti za 5 destinacija i obavljati izmedju 15 i 20 letova (odlazaka) sedmicno.
PRIKAŽI ODGOVORE (3)
pod hitno otvoriti liniju za rio de jeneiro
http://sisiczijad.wordpress.com/2014/03/30/nestanak-mh-370-ii-dio-kako-podici-globalni-regionalni-stepen-sigurnosti-letenja/
Samo da regulisu i prijevoz za grad za zeljezne, autobuske stanice, centar grada, bilo bi odlicno.Mnogi putnici su imali neugodna iznanedjenja od taksista, koji su dosadni, bezobrazni, nekulturni, pohlepni itd. Ne mora svaki strani putnik da zna koji taksi udruzenje je korektan. Sletis na aeodrom bez daljnjeg razmisljanja, bez pomoci porodice i onda dozivis neprijatnu stvar. Kakvu negativnu sliku nose stranci nazad , nikoga ne interesuje. Putnici ce traziti lokacija slijetanja gdje znaju sta ih ocekuje, kakve usluge imaju. Organizacija je najvazniji faktor za turiste, koji dalje putuju. Mene ceka uvijek taksi, organizovan u drugom mjestu. Placam istu cijenu kao u drugim prevoznim sredstvima.
Nemojte mijesati pojmove. Regionalne aviokompanije su u krizi a aerodromi biljeze rast i to zahvaljujuci stranim aviokompanijama. I sav taj zabiljezeni rast ne znaci nikakav boljitak domacoj a ni susjednim drzavnim aviokompanijama.
za 2 godine sve ce ici preko Beograda
Ma da ..preko Turske
vas cemo kod Kurda,..preko Turske
PRIKAŽI ODGOVORE (2)