Komentari (70)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Zamisli spojiti stazama i transportom Bjelasnicu i Igman ... pa razbili bi sve zivo zimskim turizmom ...
Zicara od Hrasnice do Igmana bi bila prava stvar valjda je i naprave !!!
Gledaj top komentara, a na clancima o Bjeloj su uvjek komentari tipa sasjokese sumu, unistise prirodu itd. Pa ko bi nama udovoljio.
PRIKAŽI ODGOVORE (2)
Napravito i zimski i ljetni turizam. Terene za pripreme fudbalera ljeti, zimi biatlon staze, skijanje..
Super podrška iz Hrasnice
Super je to, al ko ce cekati 100-200 godina da se to zavrsi.
Joj kad' se zarati, iz tunela drito na žičaru!
Pred svake izbore počinju predizborne šuplje od žičara od Hrasnice do tramvajske pruge kroz Hrasnicu.
To je ideja od 1970...
isto kao i za tramvaj, izgleda da je samo trebalo da se promjeni vlast u kantonu i na ilidzi i konacno ideje stare 50 godina postanu realnost?
Da smo normalna zemlja a ne lopovska, one skakaonice bi sijale punim sjajom i imali bi dio Super Kupa, isto tako i BoB staza.. Ali mi volimo da otvaramo cevabdzinice usred Titove...
Svako zna da je planirana i prije rata, a nakon rata izgradili neke temelje i par stubova. Tu vam je i neki mehaničar.
ceka se pogodan trenutak da se nadlezni dogovore o talu ..a onda ide rasprodaja i urbicid kao i na bjelasnici...
Pod hitno zabraniti uništavanje prirode
unistena je ona već, makar Igman i planinarske staze na njemu... bagerima šumarstva koji izvlače šumu i ostave grdilo iza sebe, pa te "staze" preuzmu ovi "off road" bolesnici sa kvadovima i četverotočkašima i tako godinama
petronije Žičara od Hrasnice, do koje dođeš tramvajem, do Igmana je nulti prioritet. Treba Igman približiti gradu a nakon toga će doći nove ideje i novi investitori. Razlika je iz grada do Igmana doći autom za 90 min zbog velikih gužvi često i duže i žičarom za 45 minuta.
eh da je samo tranvaj do Ilidze meni dosta.
Hoce li ikad napraviti put Hrasnica -Igman ???
Hajde ne bi li Hrasnica napokon profitirala malo. Koliko je samo dala tokom agresije bilo bi vrijeme da se malo više uloži u nju.
Čast izuzecima, šehidima... Dala je ratne profitere, generale Fikreta, Ređovicr , logisticare Bunje, Hoše.. Kriminalci!?
Top
A realno čemu žičara od Hrasnice do Igmana? Većina ljudi se treba prebaciti autima do Hrasnice tamo se parkirati i sjest na žičaru. Treba probit staze i to plave sa Bjelašnice prema Igmanu (jedino će bit problem prašuma Ravna Vala jer je zaštićena zona), i onda pravit Gondolu od Igmana do Heliodroma.