Komentari (39)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Sve je ovo bacanje pijeska u oči. Što ne daju uporedne podatke, barem za ex yu. Tu bi se pokazalo da Priština ima i do 3 puta više polijetanja nego Sarajevo, da Podgorica ( broj stanovnika 160 000 ) ima veći broj polijetanja, a da ne govorimo o Zagrebu, Beogradu i slično. Sarajevski aerodrom, svojom krutom politikom, visokim aerodromskim taksama i drugim troškovima, nas drži u prometnoj izolaciji, da bi sebi i svojim nesposobnim i ne kreativnim kadrovima omogučio lak i udoban život.
Poredjenja su ti nigdje veze, Crna Gora ima 2 miliona turista, i logicno je da vise aviona sleti u Podgoricu, Beograd je daleko veci grad od Sarajeva, kao i Zagreb i logicno je da njihovi aerodromi imaju veci promet... Porast broja putnika je uglavnom vezan za porast broja turista u zemlji, i Sarajevski aerodrom nebi imao mnogo veci promet bez obzira na politiku jer je trenutni broj odraz generalne situacije u zemlji, broja turista, broja stranaca koji dolaze i finansijske situacije stanovnistva i njihove mogucnosti da priuste putovanja...
Da si želio biti objektivan, pogledao bi da postoji i aerodrom Tivat -udaljen odprilike ko Zenica - danas ima 28 polijetanja dok Sarajevo ima 14. Nađi mi bar 1 glavni grad u ex - yu, a može i šire koji ima manji broj letova.
PRIKAŽI ODGOVORE (4)
Žao mi je što ću razočarati one koje je ovaj tekst obradovao. I mene bi takva vijest obradovala da se ne radi o naručenom tekstu. Naime, poslednji revizorski izvještaj nedavno objelodanjen u medijima koji ne drže samo jednu stranu, kaže upravo suprotno. Izvještaj ukazuje na negativno poslovanje aerodroma, ukupan pad prometa, otkazivanje aviokompanija, nepotrebno iznajmljivanje poslovnih prostora van zgrade aerodroma, ali u isto vrijeme povećan broj zaposlenih. Broj zaposlenih je, iako se radi o javnom preduzeću u vlasništvu Vlade FBiH, povećan bez javnog konkursa, a geneza svih zaposlenih je usko vezana sa političkom partijom kojoj pripada i Direktor. I sad, kako pohvaliti rad menadžmenta, za koji u revizorskom izvještaju stoji, da je zbog direktora i Statut preduzeća mijenjan da bi čovjek sa "višom" školom i koji ne govori niti jedan strani jezik, mogao biti direktor. Sad bi od takvog menadžmenta trebalo očekivati da pravi rezultate kao što to rade regionalni aerodromi? Teško!
zato su njima plate dobre,niko se ne zali
Da nije žalosno bilo bi smiješno čime se hvale.Svi aerodromi u glavnim gradovima bivših yu republika imaju daleko veći broj putnika i ostvaruju veci broj letova nego sarajevski.Aerodromska taksa koja znacajno utice na cijenu karte za sarajevski aerodrom je i više nego bezobrazno skupa u odnosu na ostale.Nedavno sam mada mi je bila zelja da letim iz sarajeva ipak se odlucio da idem iz beograda iz jednostavnog razloga jer su cijene karata samo zbog aerodromske takse bile za po 1000Km skuplje.Radilo se o letu prema australiji i daleko mi je bilo isplatnije platiti taksi da me odveze i saceka na povratku u Beograd nego letjeti iz glavnog grada svoje domovine.Sa takvim nacinom poslovanja ovaj aerodrom ce samo da smanjuje broj putnika.Raspitajte se malo o iskustvima ljudi koji su slijetali u nase Sarajevo kakav je neprofesionalan odnos jednog dijela osoblja aerodroma,carinika i drugih. Smijesno je da se covjek koji vodi taj aerodrom hvali kako obavlja dobar posao.
treba kupit zmaja iz diznilenda.. vise bi letio
Pateticna brojka. Treba zaboraviti aviokompaniju od jednog i po aviona kojom niko ne zeli letjeti i ulagati u uvodjenje novih destinacija sa Evropskim niskobudzetnim kompanijama sto ce dovesti vise i turizma i biznisa u BiH, a i ako poneki Bosanac se malo proseta od svoje avlije nije zgoreg.
U Beogradu samo u julu 432 000 putnika..u avugustu mozda bude i 480k. Malo je to za Sarajevo, pa i jedno Skoplje ide na milion putnika godisnje polako, Sarajevskom treba veca konkurencija, ovako sve ode preko Istanbula, wiiz air kad bi se tu ubacio bio bi pun pogodak. Neko kaze to povecanje zbog turista, kakvi crni turisti, da nam nije gastosa aerodromi na ovim prostorima bi komotno mogli da se zatvore.
ovo je smiješno, jedan split dnevno tokom ljeta ima 50 000 putnika. kontinentalni glavni gradovi bivšoj jugi imaju u istom periodu barem deset puta više putnika. u prevodu sarajevo i bosna zadnja rupa na svirali, da nema dijaspore tu niko ne bi ni dolazio. izuzev nešto na sff. sve drugo taraba.
pretjeruješ...evo ove godine će doći iz turske 2.354 turista da obiđu Bakira i njegovu svitu...e to nije mala stvar
slažem se tata-istina. velika je to stvar za bosnu. naš bakir je svjetionik pravde i morala u bosni. uvijek je bio u prvim redovima u odbrani interesa bosne. doduše javljao se iz podruma, ali bitna je namjera. također bilo bi lijepo da posjete i zlajoglua, jeste da je on slučajni prolaznik, ali je istodobno i on kao i naš bakir branio bosnu i pod cijenu vlastitog života. čak se i voze tramvajem kako bi smanjili izdatke za državnu administraciju. hvala im.
PRIKAŽI ODGOVORE (3)
pa kako onda tonemo , to nije loše,AKO je istina...
da li postoji neka stranica gdje građani mogu pročitati sva revizorska mišljenja o državnim institucijama ?? Ovako nam mogu servirati laži do beskonačnosti ???
http://www.saifbih.ba/javni-izvj/
hvala puno na linku. nek se ljudi informišu o pravom stanju u aerodromu a neda nasjedaju na ove laži. evo linka: http://www.saifbih.ba/javni-izvj/j-pred/pdf/Izvj_JP_Aerodrom_Sarajevo_za_2012.pdf Mišljenje sa rezervom Društvo je na datum bilansa iskazalo d obit u iznosu od 2.706.565 KM, što je za 3.017.335KM ili 53% manje u odnosu na prethodnu godinu. Smanjenje dobiti posljedica je najvećim d ijelom smanjenja poslovnih prihoda za 929.960 KM, te smanjenja ostalih prihoda za 3.524.544 KM (u 2011. godini naplaćena otpisana potraživanja iznosila su 3.861.754 KM, a u 2012. godini samo 71.750 KM). U 2012. godini došlo je do povećanja posl ovnih rashod a za 2.373.254 KM (n ajveće povećanje u okviru poslovnih rashoda je povećanje bruto plat a za 1.347.417 KM ili 10%, zbog zapošljavanja novih 40 radnika. Iskazana dobit ostvaren a je najvećim dijelom zbog prodaje udjela u vlasništvu Društva u visini od 19,6245 % u iznosu od 2.257.195 KM
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Pozitivna vijest, jos kad se otvori dionice AC 1 do Zenice i Tarcina broj putnika bi se trebao i dalje povecat (radi bolje infrastrukture brze do cilja). A sta boli jeste kontrola neba! Vec ´96 je R BiH kupila radar-sistem za kontrolu neba. Tada su srbi sa hrvatima sve blokirali, sve do danas (svake godine budget BiH je bio ostecen u prosjeku 50 Mil.KM, min.16 god.=800 MIl. KM sto je otislo u dzepove lopova koji stite nacinalne interese Srbije i Hrvatske + nekoliko izdajnika Bosnjaka. Sa jednim dijelom ovog novca se Airport SA mogao jos bolje izgradit (npr. sistem za navigiranje pod losim vremenskim uslovima,...). Sta ces kad tuzilastvo i SIPA nece da rade svoj posao, a dosad min. 800 MIL KM u privatne dzepove.......
Dobro je da imamo priliku ovo cuti,da neko posluje dobro..Ovo je takva radost za oci i usi...
Tako i treba,naš aerodrom moze i dosta vise.Samo naprijed !
jako ti je pametna konstatacija. 300 000 putnika u pola godine je bruka za jedan aerodrom, a ne nešto pozitivno.
Menadzmentu i derektoru sve pohvale, neka bar neko posluje u ovoj drzavi na najbolji moguci nacin a da su pritom i gradjani i radnici zadovoljni
he he he, e lamija lamija. blago glupima, njima je i loše dobro.