{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Brojne pogodnosti BH Telecoma za korisnike iz poplavljenih područja

23.5.2014. u 15:55
115
66
Brojne pogodnosti BH Telecoma za korisnike iz poplavljenih područja
115
Brojne pogodnosti BH Telecoma za korisnike iz poplavljenih područja
Zbog vanredne situacije u BiH, kao i stanja prirodne nesreće koje je proglašeno u FBiH, BH Telecom uvodi poboljšanje pojedinih usluga za korisnike sa ugroženih područja, čime nastojimo olakšati poteškoće prouzrokovane trenutnim stanjem.
Od 20.5.2014. godine BH Telecom za korisnike sa područja koja su obuhvaćena elementarnom nepogodom omogućava sljedeće:

- Uslugu SOS kredit mogu koristiti svi Ultra korisnici bez ograničenja na iznos sredstva Ultra računa i period aktivnog korištenja, uz uslov da period inaktivnog korištenja nije duži od 30 dana

- Korištenje Ultra kredita omogućava se i nakon isteka validnosti, ukoliko korisnik ima neiskorištenih sredstava

- Reaktivaciju Ultra korisničkog računa besplatnim pozivom na broj Kontakt centra BH Telecoma 1444

- Na zahtjev korisnika omogućava se povećanje dnevnog i mjesečnog limita za usluge mcommerce i lcommerce

- Besplatno korištenje mobilnog Interneta za korištenje društvenih mreža.

Ovako poboljšane navedene usluge korisnici će moći koristiti do 20.06.2014 godine.

Također, BH Telecom je donio Odluku kojom se korisnicima od 20.5.2014. sa ugroženih područja koji imaju ugovorni odnos na neodređeno vrijeme za usluge fiksne telefonije, fiksnog pristupa Internetu i Moje TV usluge, omogućava na zahtjev, privremeno isključenje zbog elementarnih nepogoda u trajanju od šest mjeseci, kao i korisnicima koji imaju ugovorni odnos na određeno vrijeme i to bez prethodnog izmirenja svih obaveza po osnovu obaveznog trajanja ugovornog odnosa/asemblirane usluge, pri čemu su obavezni nastaviti plaćati rate za terminalnu opremu putem mjesečnog računa.

Ukoliko korisnik ne podnese zahtjev za uključenje po isteku 6 mjeseci privremenog isključenja zbog elementarnih nepogoda, BH Telecom će, uz prethodno kontaktiranje korisnika, izvršiti uključenje ukoliko za to postoje mogućnosti, pri čemu nastavljaju da teku prava i obaveze iz zaključenog ugovora.

Ponovno uključenje usluge za sve korisnike realizovat će se bez naknade.

Također, od 15.05. do 30.06.2014 korisnicima fiksne i mobilne mreže BH Telecoma za pozive upućene na Humanitarni telefon za pomoć ugroženim kojima se doniraju 1, 2 i 3 KM neće se vršiti naplata uspostave poziva.

Navedene Odluke BH Telecoma su samo jedan vid pomoći našim građanima, korisnicima u vanrednim okolnostima, što ćemo svakako nastaviti činiti i kroz druge aktivnosti, saopćeno je iz ovog preduzeća.






Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: