SAD
0

Prihodi od internet oglašavanja porasli na 6,3 milijarde dolara

Sarajevo-x.com
Prihodi od online oglašavanja u SAD-u porasli su za 2,6 posto u posljednjem kvartalu prošle godine, što je prvo povećanje u više od 12 mjeseci nakon izbijanja recesije, jer su kompanije postale mnogo komotnije u trošenju na marketing, prema izvještaju koji je objavljen tokom vikenda, prenosi AP.

Ured za interaktivno oglašavanje i PricewaterhouseCoopers LLP objavili su da se prihod od online oglašavanja povećao na rekordnih 6,3 milijarde dolara, a u odnosu na treći kvartal prošle godine, porastao je za 13,8 procenata.

"Najgore od ekonomskog udara na oglašavanje na Internetu je prošlo i sjeme rasta je posađeno", riječi su Davida Silvermana iz Pricewaterhousecoopersa.

Trgovina na malo je zabilježila najveći porast oglašavanja, donijevši 20 posto prihoda. Slijede je telekom kompanije sa svojih 16 procenata te kompanije za finansijske usluge sa 12 procenata od ukupnog odjela u online oglašavanju.

Ukupno tokom cijele protekle godine online oglašavanje je smanjeno za 3,4 posto na 22,7 milijardi dolara, što je bio rezultat sva tri prva kvartala 2009.

Prihodi od pretraživačkih oglasa odnijeli su više od polovine prihoda online oglašavanja, dok su slikovni oglasi donijeli 35 posto ukupne zarade.

Najbrži rast je došao sa oglasima koji su se nalazili uz online video, čiji su se prihodi povećali za 38 posto na jednu milijardu dolara.

Internet u SAD-u sada donosi 17 posto od sveukupnih prihoda u oglašavanju što uključuje i one na televiziji, radiju, novinama i potrošačkim magazinima. 2005. godine učešće online oglašavanja bilo je svega 8 posto u ukupnom oglašavanju.