Posao
0

Stvari koje ne biste trebali govoriti na poslu

Sarajevo-x.com
Iako ste možda jedan od onih sretnika koji sa osmijehom na licu idu svakoga jutra prema svome uredu i iako je atmosfera na poslu odlična i sa svojim kolegama imate čak i prijateljski odnos, postoje neke stvari, kada je priča u pitanju, koje biste trebali zadržati za sebe

Šef nam je tako glup!

Budite svjesni da vaš nadređeni čuje sve – i ono dobro i ono loše. "Uvijek imajte na umu da sve loše što kažete o svome šefu može doći do njega jer neko iz vašeg ureda sigurno igra duplu igru“, smatra psiholog Marie McIntyre i autorica knjige "Secrets to Winning at Office Politics“. Stoga ako želite loše govoriti o svome nadređenom, nađite nekoga ko nema veze sa vašom kompanijom i olakšajte si dušu.

Nova radnica je prava ….

Tračanje u uredu u izvjesnoj mjeri povezuje uposlene, ali sve do onog trenutka dok jedan od njih ne postane predmet trača. Pored neminovnog konflikta sa kolegama koji će uslijediti nakon nekoliko "trač-partija“, smanjuje se i produktivnost na poslu što će se odraziti na vašu plaću i na mišljenje pretpostavljenog o vama.

Radim na tome da me unaprijede

Sasvim je logično da se želite penjati uz stepenice karijere, ali nikada ne govorite javno o tome jer vaš šef ne mora znati da želite već sljedećeg mjeseca zauzeti njegovu poziciju. Nikada u potpunosti ne otkrivajte svoju strategiju. Uvijek imajte na umu da postoji neko ko će vaše planove prenijeti ljudima koji ih ne bi trebali čuti.

Kolega je kriv, on je upropastio posao

Pokušajte na poslu biti kolegijalni i nemojte svaku koleginu grešku pričati u upravi kompanije. Potrudite se da zajedno sa kolegama ispravite načinjenu grešku. To će ojačati vaš odnos i unaprijediti saradnju. "Tužakanje“ upravi može izazvati bijes kolega i stvoriti nesnošljivu atmosferu u redu.