Posao
0

Kako organizovati neorganizovanog šefa

Sarajevo-x.com
Imate nemoguć zadatak da organizujete nekoga ko je apsolutno haotičan. Kada hodate imate nesreću da stajete preko ljepljivih papira i bilješki; limenke pića i nagomilana pošta čine vam se sasvim normalnom pojavom. Prekinite ovu ludost pomoću savjeta koje smo za vas pronašli na Internetu i organizujte neorganizovani život vašeg šefa.

1. Otkriti izvor dezorganizovanosti

Prvi korak je da okrijete izvor dezorganiziranosti vašeg šefa. Utvrdite da li se radi o ličnom stilu, nedostatku prostora ili pak nedostatku strateškog plana.

2. Organizovati fascikle po bojama

Ukoliko se radi o stilu vašeg šefa, na vama je da radite na tome. Ukoliko je vaš šef tip kreativca, on bi mogao odgovoriti na sistem organizovan po bojama. Npr., možete njegove čekove ili finansijske dokumente smjestiti u zelenu fasciklu, a njegove “hitne” dosjee u crvenu fasciklu. Odlučite koje su druge boje koje će mu pomoći da se sjeti sadržaja svakog fajla, tako npr. “Osobne stvari” mogu biti označene ljubičastom bojom.

3. Sortirati podatke u tri grupe

Ukoliko je nered nastao zbog nedostatka prostora, preuredite stvari u tri hrpe. Jednu koristite za smeće, drugu za skladište, a treću za podatke koji će ostati u uredu.

4. Razgovarati o načinu organizacije

Ako je nedostatak plana prouzrokovao ovaj nered, ugovorite sastanak na kojem ćete sa šefom razgovarati o njegovom osobnom stilu. Upitajte ga da li želi da mu se dokumenti ažuriraju alfabetskim, hronološkim redoslijedom, po slijedu važnosti ili na neki drugi način. Pretresite gomile stvari i poslažite ih na način koji vašem šefu najviše odgovara.