{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Na gradilištu koridora 5C kod Tarčina radi se u tri smjene

28.9.2012. u 07:30
0
0
Na gradilištu koridora 5C kod Tarčina radi se u tri smjene
0
Portal Klix.ba vam donosi fotografije i najnovije informacije sa gradilišta na dionicama Suhodol - Tarčin i Suhodol - Lepenica.
Radovi na dionici Suhodol - Tarčin (4690 metara) počeli su 8. juna, koštat će nešto više od 115 miliona eura, a rok za završetak je 28 mjeseci. Izvođači radova su turska kompanija Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret a.s. i Euroasfalt d.o.o. Sarajevo. Također, 17. septembra su počeli pripremni radovi na dionici Suhodol - Lepenica (5500 metara) prema Vlakovu, a izvođač je također turska kompanija Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret a.s. Rok za završetak ovih radova je 20 mjeseci, a koštat će nešto više od 75 miliona eura sa PDV-om.

Na terenu su svi puni riječi hvale kada je riječ o izvođenju radova. Ističu kako je turska kompanija vrlo ozbiljno ušla u posao, a radi se u tri smjene, 24 sata. Kamioni odvoze višak zemljišta, grade se pristupni putevi, platoi, buše se tuneli i sva potrebna mehanizacija je u pogonu. Šef projekta dionice Suhodol - Tarčin, Tarik Pihura iz JP Autoceste FBiH, za naš portal je govorio o onome šta je dosad urađeno. "Trenutno je na gradilištu angažovano 238 radnika, 68 iz Turske i 170 domaćih. Turska kompanija je došla sa novom mehanizacijom i kamionima, na gradilištu su instalirali betonaru, a tu imaju i laboratorij za ispitivanje kvaliteta materijala", govori Pihura.

Najznačajniji objekt na ovoj dionici je tunel Suhodol dužine 2800 metara. "Sa sjeverne strane urađen je pristupni put i 50 posto portala, dok je na južnoj strani urađen portal i probijeno 35 metara u jednoj cijevi, a počelo je i probijanje druge cijevi tunela. Obavljaju se i pripremni radovi za gradnju mosta Bijela (oko 90 metara), koji će se nalaziti između tunela Suhodol i tunela Tarčin (400 metara). Kada je riječ o tunelu Tarčin, tu je probijeno 30 metara cijevi sa sjeverne strane", kazao je Pihura.

Također, izvode se i radovi na petlji Tarčin preko koje će biti omogućeno povezivanje sa magistralnom cestom M-17. "Tu je urađen dobar dio posla na propustima i regulaciji rijeke Kalašnice, kao i na potputnjaku, a posao se nastavlja planiranom dinamikom", kaže naš sagovornik.

Kada je riječ o dionici Lepenica - Suhodol, tu su 17. septembra počeli radovi na sječi šume i geodetskoj mreži. Ove dvije dionice grade se u okviru dionice Tarčin - Vlakovo, čija je dužina nepunih 21 km i koja bi kompletna trebala biti završena u jesen 2014. godine.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: