Promo
1

Mondelez International napreduje u ostvarenju svojih ciljeva održivosti i dobrobiti

Mondelez International, Inc. je objavio svoj izvještaj Snacking Made Right za 2019. godinu, naglašavajući značajan napredak kompanije u postizanju svojih ciljeva planiranih u programima održivosti i savjesnom pristupu navikama grickanja do 2025. godine.

Izvještaj navodi stalnu posvećenost Mondelez Internationala da vodi budućnost grickalica na globalnoj razini kako bi se postigle pozitivne promjene.

Izvještaj Snacking Made Right uključuje značajne programe Mondelez Internationala, kroz pristup koji je usklađen s ciljem kompanije - ohrabrivanje ljudi da pravilno doručkuju, kroz pravi zalogaj, u pravo vrijeme, napravljeni na pravi način. Dok svijet i dalje upravlja globalnom pandemijom COVID-19, kompanija vjeruje da je njegova svrha sada važnija nego ikad i da je u potpunosti posvećen napretku svojih napora u suočavanju s novim izazovima koji stoje pred svijetom. "Dok kolektivno upravljamo globalnim utjecajem COVIDA-19, vjerujemo da je sada više nego ikad vrijeme da kompanije učine ono što je dobro i postignu održivi rast poslovanja", rekao je Dirk Van de Put, predsjednik i izvršni direktor Mondelez International.

"Mondelez International fokusiran je na održivost i dobrobit, kao i na smanjenje našeg utjecaja na okoliš i stvaranje pozitivnog utjecaja na društvo, što je dio naše misije - budućnost grickalica isporučivanjem pravih zalogaja, u pravo vrijeme, na pravi način. Ponosan sam na značajan napredak koji smo postigli u 2019. godini i vjerujem da su naši ciljevi Snacking Made Right do 2025. godine ono na što ćemo se fokusirati u budućnosti", rekao je Van de Put.

Snažnim porastom promjena navika grickanja u svijetu, Mondelez International postiže svoju svrhu potaknuti ljude da konzumiraju svoje užine po svojoj volji, stvarajući tako značajne i trajne promjene na bolje. U 2019. godini kompanija je postigla značajan napredak u stvaranju otpornih i održivih lanaca opskrbe sastojcima, smanjujući utjecaj na okoliš i inovacije u ambalaži.

Sastojci iz održivog lanca opskrbe

  • 63% količine kakaa za marke čokolade dobiveno je kroz program kompanije za održivost uzgoja i nabavke Cocoa Life (20 bodova više u odnosu na 2018. godinu),
  • 65% pšenice za proizvodnju keksa u Evropi dolazi iz programa održivog uzgoja pšenice.

Harmoni Wheat

  • 100% RSPO - održani su okrugli stolovi o održivosti palminog ulja.

Uticaj na životnu sredinu

  • 15% smanjenje emisije CO2 tokom proizvodnih procesa,
  • 27% smanjenje upotrebe vode u područjima u kojima nema dovoljno vode,
  • 21% smanjenje otpada tokom proizvodnih procesa.

Inovacija u ambalaži

  • 93% sve ambalaže (i plastične i neplastične) dizajnirana je tako da se može reciklirati.

Osim toga, Mondelez International ostvario je snažan napredak u dobrobiti tokom 2019. godine usklađujući portfelj kompanije sa modernim potrebama, kao i podižući svijest o navikama grickanja kroz kontrolu porcija i odgovarajuće označavanje:

  • 16% globalnog neto prihoda od grickanja rezultat je kontrole porcija,
  • postoji globalna standardizacija označavanja količine na prednjoj strani pakovanja.

Objavljeni izvještaj Snacking Made Right potvrdilo je napredak u postizanju ambicioznih dugoročnih ciljeva, uključujući:

  • Skaliranje održivih nabavki sastojaka i programa proizvodnje sastojaka,
  • Povećanje programa Cocoa Life s ciljem korištenja 100% kakaa u proizvodnji čokolade iz održivih nabava i proizvodnje do 2025.,
  • Povećanje programa uzgoja peciva Harmony pšenice u Europi na 100% do 2022. godine,
  • Održavanje 100% RSPO - okruglih stolova o održivosti palminog ulja,
  • Praćenje sistema kontrole zapošljavanja djece, s ciljem da se do 2025. godine obuhvati 100% živih zajednica koje su uključene u uzgoj kakaa u zapadnoj Africi.

Značajno suzbijanje klimatskih promjena i smanjenje uticaja na životnu sredinu

  • Postavljanje naučno zasnovanih ciljeva za smanjenje finalne emisije CO2 za 10% do 2025. godine, s naglaskom na zaštitu i obnovu.

Poboljšanje inovacija u ambalaži i borbi protiv plastičnog otpada

  • 100% ambalaža dizajnirana i označena informacijama o recikliranju do 2025. godine,
  • Kontinuirana podrška u suradnji s nekoliko dionika u borbi protiv plastičnog otpada.

Prilagođavanje portfelja modernim potrebama za dobrobiti i podsticanje pažljivih navika grickanja

  • 20% neto prihoda od grickalica koje imaju kontrolu porcija do 2025. godine,
  • 100% proizvoda s oznakom na pravilnu potrošnju na cjelokupnoj ambalaži do 2025. godine.

"Znamo da su potrošači sve svjesniji utjecaja na svijet koji njihovi izbori imaju i šta kompanije koje stoje iza tih proizvoda nude", rekla je Christine Montenegro McGrath, potpredsjednica i šefica kompanije Mondelez International za utjecaj, održivost i dobrobit. "Mi vjerujemo u pravljenje naših grickalica na pravi način, što znači da stvaramo budućnost za ljude i planetu i da se zalažemo za ono u šta vjerujemo. Današnje izdanje našeg izveštaja Snacking Made Right važan je korak naprijed dok nastavljamo da pokazujemo svoj napredak na tom putu", istakla je ona.

Za više informacija posjetite Mondelez International web stranicu www.mondelezinternational.com ili zapratite kompaniju na Twitteru www.twitter.com/MDLZ.