{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Kompanijama iz BiH otvoren put na azijsko tržište

F
8.3.2013. u 14:05
0
2
Kompanijama iz BiH otvoren put na azijsko tržište
0
Kompanijama iz BiH otvoren put na azijsko tržište
Vanjskotrgovinska komora BiH (VTKBiH,) u saradnji sa Ambasadom Japana u BiH i Japanskom organizacijom za vanjsku trgovinu (JETRO), organizirala je nastup pet bosanskohercegovačkih kompanija na 38. međunarodnom sajmu hrane i pića “Foodex Japan 2013” u Tokiju, koji je počeo 5. marta i završava danas.
Bh. kompanije, učesnice najvećeg azijskog sajma hrane i pića, Vinarija Čitluk d.d. Čitluk, Podrumi Andrija d.o.o. Čitluk, Vinogradi Nuić d.o.o. Ljubuški, Podrumi manastira Tvrdoš iz Trebinja i Sava Semberija d.o.o. Bijeljina, ostvarile su značajan broj kontakata sa potencijalnim kupcima, najvećim dijelom iz Japana i drugih azijskih zemalja i dogovorile prve prve isporuke vina, dok je Sava Semberija u završnim pregovorima.

Na sastancima je razgovarano o cijenama, uslovima transporta, količinama, kapacitetima, načinima promocije...

Tokom četiri dana sajma, prema riječima Igora Gavrana koji je bio vođa bh. delegacije u ime Vanjskotrgovinske komore BiH, štand BiH je bio izuzetno posjećen i svi konzumenti hercegovačkih vina i prerađevina od povrća bijeljinskog proizvođača Sava Semberija bili su oduševljeni kvalitetom.

"Ključni zadatak promocije bio je i traženje uvoznika za japansko tržište. Naši proizvodi su se pokazali kao izuzetno kvalitetni, s čim su domaće kompanije pokazale da se mogu takmičiti sa i na velikom tržištu poput japanskog", kazao je Gavran.

Štandovi izlagača iz BiH bili su među najposjećenijim na ovom sajmu, a posjetila ih je, između ostalih, prva dama Japana, Akie Abe, supruga premijera Japana Shinta Abea.

Prva dama je izrazila oduševljenje kvalitetom izloženih proizvoda.

Tom prilikom je Miroslav Ćorić, predsjednik Grupacije vinara Vanjskotrgovinske komore BiH gošći uručio i prigodan poklon - vrhunsko hercegovačko arhivsko vino Žilavka.

Za izlagači iz Bosne i Hercegovine organizirano je predstavljanje proizvoda u "Tasting Corneru", specijalnom kutku za degustaciju za goste i posjetioce iz japanskih institucija i predstavnika distrubuterskih kuća koje se bave prodajom vina i hrane u Japanu.

Degustaciju je otvorio ambasador BiH u Japanu Pero Matić, nakon čega je japanska somelijerka stručno predstavljala svako vino i vinariju, dok su bh. vinari posluživali inpozantan broj onih koji su došli degustirati bh. proizvode.

Vinarije iz BiH prihvaćene su i u poseban sajamski program "One Pallet Wine Export" za dodatnu promociju i otvaranje mogućnosti izvoza.

Izlagači iz BiH posjetili su Ambasadu Bosne i Hercegovine u Japanu i sa ambasadorom Perom Matićem i njegovim savjetnikom Fuadom Đidićem razgovarili o mogućnostima izvoza bh. proizvoda na japansko tržište.

Podsjećanja radi, učešće bh. kompanija na sajmu "Foodex Japan 2013” u Tokiju organizovan je zahvaljujući posebnom programu podrške pod nazivom JETRO zona koji je namijenjen kompanijama iz zemalja u razvoju koje se bave proizvodnjom hrane i pića.

Taj program proizvođačima nudi priliku da svoje proizvode prvi put predstave na japanskom tržištu radi uspostavljanja kontakta sa potencijalnim poslovnim partnerima.

Kompanije koje su odabrane za ovaj program dobile su priliku da izlažu na spomenutom sajmu uz znatno niže troškove učešća, priliku da se konsultuju sa japanskim stručnjacima za tržište hrane i pića, kao i da besplatno koriste mnoge druge usluge tokom trajanja sajma.

Iako je konkurs za ovaj program bio otvoren i za izvoznike iz drugih zemalja jugoistočne Evrope, pet kompanija iz BiH odabrane su kao jedine iz regije koje će izlagati u sklopu programa “JETRO zona” na sajmu “Foodex Japan 2013”.

"Foodex Japan" najveći je azijski sajam hrane i pića, koji ima tradiciju dugu 37 godina.

Sajam godišnje privuče oko 75.000 profesionalnih kupaca iz cijelog svijeta. Mnogi od najvećih azijskih distributera hrane i pića iz Kine, Koreje, Tajvana posjećuju sajam s ciljem uspostavljanja poslovne saradnje sa izlagačima.

"Foodex Japan" može biti ulaznica ne samo za japansko, nego i za azijsko i svjetsko tržište, saopćeno je iz VTKBiH.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: