{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Kako se razvijao jedan od najpoznatijih svjetskih brendova

S
25.5.2011. u 14:10
0
0
Kako se razvijao jedan od najpoznatijih svjetskih brendova
0
Kako se razvijao jedan od najpoznatijih svjetskih brendova
Nakon naporne radne sedmice većinu najbolje opustiti dobar šoping. Za bezbrižnu kupovinu u preko 200 zemalja svijeta tu je American Express, najprestižniji svjetski kartičarski brand.
Davne 1850. godine American Express osnovan je kao kompanija za prevoz robe, da bi 1958. godine American Express izbacio na tržište American Express Card, koji je olakšao našu svakodnevicu.

Zeleni komad plastike sa zaštitnim znakom rimskog Centuriona, uveo je ljude u novi svijet poslovanja, očarajući društvo kreditnom karticom. Prvi put ljudi su bili u prilici da idu u kupovinu bez keš novca, a American Express kartica je postala statusni simbol. Zapravo, kartica je promijenila društvo - od nošenja novčanica i kovanog novca ka misterioznom svijetu plaćanja usluga i roba plastikom.

Prve reklamne kampanje za American Express, sa sloganom "Članstvo ima svoje privilegije", predstavljale su karticu kao prestiž i osjećaj pripadnosti ekskluzivnim klubovima. Vodeći poslovni ljudi, kao Richard Branson, su učestvovali u njima. Danas je American Express kartica za široku populaciju. Nove reklamne kampanje s planetarno poznatim osobama uspjele su ukloniti imidž prestiža. Tako smo u reklamama za American Express kartice mogli vidjeti Roberta De Nira, Johna McEnroea, Beyoncé, Kate Winslet, Josea Mourinha.

Prelazak sa pozicije ekskluzivnosti na masovnost je samo učvrstio poziciju branda svrstavajući American Express u red nekoliko svjetskih superbrendova.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: