Komentari (36)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Čak i Crna Gora razvija svoje željeznice za putnički promet, možete li zamisliti tri put dnevno vlak od Mostara do Sarajeva, a da dođe za razumno vrijeme od sat i pol? A da ne govorim o tome što nema veze za Sarajevo iz Bihaća, Tuzle, Banja Luke, ili da se pruga protegne do Goražda, a nekada je bilo željeznice i tamo. Valjda industrijski razvoj u Goraždu može biti i ubrzan izgradnjom pruge.
Cuj vlak
Klix je pogresio , mislio je sa avionom od Trebinja do Grcke
Možda. Ali 2253. godine...
Ja bih postavio jedno pitanje političarima.Zašto se u svim projektima zaobilazi regija sjeveroistočne BiH,gdje živi 1/3 stanovnika?
https://youtu.be/Hne0mZWtby8
Bilo bi predobro, željeznice su stub svake ozbiljne ekonomije, kičma svake ozbiljne države.
https://youtu.be/Hne0mZWtby8
A to sto ukinuse Capljina -Ploce za putnicki saobracaj.Kao neisplativo A ovamo bi gradili trase po vrletima ma cime maaaajkeee ti
samo su kod nas vagoni vozova kao kočije. Kod nas kompletna putnička infrastruktura željeznica mogu u neki tehnički muzej. Vozimo se otpadom dok novi vozovi truhnu u depou željeznica. Ko nakaradna država nešto kupi pa ne koristi
Veći željeznički sustav koji bi išao od Skadra do Bara, dalje Podgorica pa Nikšić pa Trebinje pa Čapljina zatim Split pa čvorite Knin nakon čega bi bilo uvezano sa ličkom i unskom prugom. Tako nešto bi bilo super. Isto spojiti Skadar Leš i Tiranu, bila bi to sve jedna velika internacionalna mediteranska željeznica sa odličnim željezničkim spojevima prema zapadnoj Evropi preko Zagreba.
Za one koji ne znaju, u obnovu pruge Nikšić - Podgorica, dužine 60 km, uloženo je preko 70.000.000 €. Uz kupovinu 3 voza vrijednosti 13.500.000 € dolazi se do ukupne investicije od oko 85.000.000 €! Vjerovali ili ne, tih 60 km prelazi se za više od 70 minuta (prosječna brzina oko 60 km/h), zbog toga što tek obnovljenom prugom nije bezbjedno voziti većom brzinom! Bruka! Možete zamisliti koliko je neko ukrao para od tih 85.000.000€ !
Kad se već spominje pomenuta mediteranska željeznica, poželjno bi možda bilo da se ona još proširi na relaciji otprilike između Čapljine i Splitske željeznice ako bi bilo gospodarstveno isplativo.
Šta će to Trebinju, kad imaju internacionalni aerodrom!
autoputem od Trebinja do Grčke.. samo još para mi treba.
Mi se ne možemo povezati unutar države a kamo li vani. Unska pruga uz Neretvansku jedna od najljepših na svijetu a potpuno neiskorištena.
Kad se vremenska kapsula otvori vrlo moguce :)
Treba se autoputem spojiti Sarajevo sa Njemackom,a ne sa Grckom,sta u Grckoj!