{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Izložba Sinalco postera u sarajevskom Importanne Centru i putovanje kroz stogodišnju tradiciju brenda

12.9.2014. u 08:00
2
Izložba Sinalco postera u sarajevskom Importanne Centru i putovanje kroz stogodišnju tradiciju brenda
2
Izložba inovativnih umjetničkih plakata, koji su korišteni za vanjsko oglašavanje Sinalco brenda još od davne 1902. pa sve do danas, je zadnički projekat kompanija Sinalco International GmbH & Co. KG i Sinalco BiH tj. grupacije Teloptic d.o.o. Sarajevo.
Svečano otvorenje izložbe je u nedjelju, 14. septembra 2014. godine sa početkom u 18:00 sati u Importanne Centru Sarajevo i trajaće sve do 30. septembra 2014.

Jedan od prvih umjetnika, koji je iskoristio ime brenda Sinalco za izgradnju vizuelnog identiteta je bio grafičar Lucien Achille Mauzan, i putovanje kroz prošli vijek kreće sa njegovim radovima.

Umjetnost oglašavanja brenda Sinalco se nastavlja sa radovima 11 umjetnika, koji pripadaju različitim umjetničkim stilovima. Posteri, sada već remek djela vremena kojem pripadaju, obuhvataju sve periode počevši od Art Deco smjera pa sve do Pop Art-a. Stoga i koncept izložbe obuhvata umjetnička djela iz ovih smjerova, a ono što ovaj brend čini ponosnim je da su zajedničkim radom sa poznatim umjetnicima, reklamnim agencijama širom svijeta doprinijeli stvaranju remek dijela koja su osvojila i priznanja.

Posjetioci će imati priliku uživati u detaljnom upoznavanju sa istorijom brenda Sinalco ali i mnogobrojnim umjetnicima i njihovim djelima koja su doprinijela izgradnji Sinalca.

Naziv brenda "Sinalco“ je nastao od skraćenice latinske riječi "sin alcohole“, što u prevodu znači "bez alkohola“ i ovaj brend već više od 100 godina osvježava svoje ljubitelje na tržištu od 50 zemalja širom svijeta, uključujući i Bosnu i Hercegovinu.

Gotovo svaki Nijemac zna za simpatični brend sokova iz Duisburga s prepoznatljivošću od strane potrošača od 91 posto (GfK 2006 Allensbacher Institut, 2006), jarko narandžaste boje i nezaboravno svježeg ukusa. Generacijama se Sinalco jingle "Die Sinalco schmeckt ..." pjeva, te se i dan danas koristi u reklamnim porukama.

Prepoznatljivost brenda je rezultat dugog procesa, čiji je kamen temeljac položen u dane kada su i stvoreni bezalkoholni napitci. Sinalco je najstariji proizvođač bezalkoholnih napitaka u kontinentalnoj Europi i važi za brend stoljeća u Njemačkoj, a u Bosni i Hercegovini se proizvodi od februara 2001. kada je otvorena fabrika bezalkoholnih pića "Sinalco“, smještena u Blažuju, nedaleko od Sarajeva, sa najmodernijom tehnologijom i visokim strandardima proizvodnje i kvalitetom proizvoda za sve tri linije Sinalco proizvoda i to: gazirana pića, energetska pića i ledene čajeve.

Komercijalna prisutnost je uvijek imala za cilj predstaviti brend Sinalco kao brend za mlade, lijep i osvježavajući što je i vidljivo iz umjetnosti izloženih postera na izložbi Sinalco ART-Tour Sarajevo 2014.

Posjetioci će uživati u detaljnom upoznavanju sa istorijom brenda Sinalco ali i mnogobrojnim umjetnicima i njihovim djelima koja su doprinjela izgradnji Sinalca.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: