Komentari (106)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Nije loš Neum ako nisi išao negdje drugo na more!
Nije los Neum ako nisi puno gadljiv
kad je valja, pljuvanje, kad valja, pljuvanje, toksicno drustvo za kratki boravak ovdje, a kamoli za zivot
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Ove ceste samo jačaju ekonomsku povezanost Hrcegovine sa Dalmacijom.
Kod nas sve obrnuto..... umjesto da se napravio autoput Sarajevo - Tuzla oni ovo prave , ok treba i ovo ali valjda je prioritet povezati dva najveca kantona
Zasto ne oboje? Zasto se mora cekat da se zavrsi jedan projekat da bi se zapoceo drugi?
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
A firme iz Laktasa...Mostara i Sarajeva...pametnom dosta😂
Da se napokon i ovo zavrsi
Gospodarstvo Nema je orjentirano prema Čapljini i Mostaru a ne prema Stocu. Pitajte gospodarstvenike Neuma, ali ne smiju to reči.
Politički put
Da bi se došlo do Stoca treba skrenuti sa magistralnog puta M17 34 km i više i to putem koji nije ni blizu puta M17. Da je uistinu bio cilj da se Neum veže sa unutrašnjošću BiH taj put se trebao vezati za Čapljinu ili Mostar i put M17 ovako se samo može zaključiti da je ovaj put Neum- Stolac politički a ne ekonomski put
Naravno da ceste trebaju da se prave ravnomjerno u svim dijelovima BiH. Kad je riječ o FBiH, prijeko je bio potreban jedan ovakav projekat da se naše more poveže s ostatkom zemlje, a time će se povećati turizam a što će imati odjeka da više naših turista ljetuju na našem moru a i naši investitori investiraju u Neum. Ovaj projekat star je 40 godina i konačno je riješen.
prije je nadzor vršen tako, ako cesta, most ili tunel ne valjaju ne dobiješ pare nego robiju, danas toga nema nego uzmu milione na tkz nadzor, samo primjeri toga su zenička zaobilaznica, brza cesta blažuj i još mnogi drugi.
Nisam stručnjak za saobraćajnice, ali ovo mi nikako ne izgleda u redu....
Da je 5C isao na neum do sad bi sve u opstinama stolac i neum izgradjeno bilo...ali eto bar obicna cesta
Sta ste se prepali "gornjasi" iz Hrasnog, Hutova, Zelenikovca, i ostalih zaseoka pa pucate minuse, Nit ce Neum biti VAMI ni NAMI. Dzaba vam minusi, veliki kapital ce poklopiti sve sto se moze kupiti novcem, a nekretnine i zemljiste se uvijek kupovalo i prodavalo. Nakon toga ide zakon velikih brojaeva kao i svugdje u svijetu. Onaj ko je u vecini, birat ce i postavljace svoje ljude na mjesta sa kojih ce se upravljati gradom Neumom za dobrobit svih normalnih ljudi. :)))))
Zbogom Doljani i guzveci cekanje po 2 sata. Licno sam se ljetos vizio ovom cestom i kroz tunel Zaba koji je vec gotov, sa ovih ostalih 10 km i nikada brze do mora
Odes u Hotel Sunce i nemas nijednog bosanskog tv programa. Odes zatim u Zlatibor apartman i tamo nadjes najmanje 5 bosanskih tv programa. Dosta.
Bravo za vladu Federacije i premijera Novalića!!!
Nema smisla sve teme svoditi na mržnju. Neka se svugdje gradi ali pod hitno Autoput Tuzla Sarajevo i to sa 4 trake. Ja kao Hrvat nemogu da shvatim da Bošnjaci nisu pokrenuli taj projekat već prije 20 godina. Najveći ekonomski potencijal ima upravo Tuzla odnosno Tuzlanski Kanton.
Hebiga, nismo mi krivi što treba zadovoljiti Čovićevu guzicu, ali opet će put od Stoca do Neuma biti jeftiniji i kraći jer se neće morat čekati na granici sa Hrvatskom, tako da će i imat neke koristi
Postavite intervju gdje je Fadil ovo obecao prije barem godinu.