{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Coca-Cola i dalje najvrjedniji svjetski brand

S
17.9.2010. u 15:30
0
10
Coca-Cola i dalje najvrjedniji svjetski brand
0
Coca-Cola i dalje najvrjedniji svjetski brand
Coca-Cola, IBM i Microsoft ponovo su osvojili prva mjesta na ovogodišnjoj Interbrandovoj listi "100 najboljih globalnih brandova". British Petroleum nije uspio zadržati svoje mjesto na listi, dok je Hewlett-Packard prvi put izborio poziciju među deset najvećih.
Na prvom mjestu ponovo se našla Coca-Cola sa ukupnom vrijednošću branda od 70,452 milijarde dolara. I na drugom i trećem mjestu nalaze se kompanije IBM i Microsoft, koje su i protekle godine zauzimale iste pozicije, prenosi Reuters.

Lista je napravljena pomoću specijalne metodologije kojom su analizirani različiti aspekti na koje brand kompanije utječe na organizaciju, od privlačenja talenata do ispunjavanja očekivanja kupaca.

Prema rezultatima Interbranda, u periodu 2009-2010. zabilježene su značajne promjene. Naprimjer, zbog slučaja "Meksički zaljev" naftna kompanija British Petroleum ispala je sa liste, čime je Shell postao najveći brand u toj kategoriji.

Toyota je zbog povlačenja vozila zauzela 11. mjesto, sa gubitkom od 16 posto svoje vrijednosti, ali je pala samo tri pozicije.

Goldman Sachs je uprkos problemima napredovao za jednu poziciju, sa 38. na 37. mjesto.

Najveći pobjednici su tehnologijski brandovi, koji se dobro nose sa krizom. Naprimjer, Google je zabilježio rast vrijednosti branda za 36 posto, čime je dospio na solidnu 4. poziciju, Intel je na sedmom mjestu, HP na desetom, a Apple na 17.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: