{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Coca-Cola i dalje najskuplji svjetski brend

F
5.10.2011. u 11:00
0
2
Coca-Cola i dalje najskuplji svjetski brend
0
Coca-Cola i dalje najskuplji svjetski brend
Najvrednija marka na svijetu i dalje je Coca-Cola, a najveći rast vrijednosti zabilježio je Apple koji je zahvaljujući tome ušao među prvih deset najvrednijih brendova.
Tehnolološke marke (iza Coca-Cole) predvode prvih deset na ljestvici koje čine samo brendovi iz SAD. Iz neke druge zemlje je najbolje plasirana "Toyota" na 11. mjestu, proizlazi iz istraživanja kompanije "Interbrand”.

Coca-Cola se na čelu ljestvice nalazi još od 2000. godine, kada je to istraživanje i počelo da se objavljuje. Prošle godine je njena vrijednost povećana za dva posto na 71,861 milijardi dolara.
Drugo mjesto pripada IBM-u, a treće Microsoftu.

Od tehnoloških firmi među prvih deset su još i Google, na četvrtom, "Intel" na sedmom, Apple na osmom i Hewlett-Packard na desetom mjestu.

Ljestvicu deset najvrednijih brendova upotpunjuju General Electric - GE na petom, McDonald's na šestom i Disney na devetom mjestu.

Vrednost marke Apple povećana je 58 posto, pa se tako proizvođač omiljenih iPhona i iPada popeo na osmu poziciju, sa prethodne 17.

Najveći pad pretrpjela je marka "Nokia" koja je skliznula na 14. mjesto, sa osmog, a njena vrijednost je smanjena 15 procenata, prenosi Tanjug.

Nova firma koja se našla među prvih 100 najvrednijih brendova je tajvanski proizvođač mobilnih telefona HTC, koji je zauzeo 98. mjesto. To je prvi put da se na listi našla firma iz Tajvana.

Spiskom sto najvrednijih svjetskih brendova dominiraju marke iz SAD, kojih ukupno ima 49. Iz Evrope je na ljestvici 38 brendova i to iz Njemačke, Francuske, Švicarske, Italije, Britanije, Švedske, Holandije, Finske i Španije. Preostale marke su iz Japana, Koreje, Kanade i po jedna iz Meksika i Tajvana.

Istraživanje je zasnovano na složenoj metodologiji koju je razvio "Interbrand". Koristi obrazac koji kombinuje buduću snagu marke i njenu ulogu u stvaranju tražnje.

Firme moraju imati javno dostupne finansijske podatke, a trećina prihoda mora da potiče iz inozemstva.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: