Komentari (91)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Pozdrav sa Hifa benzinske! Grohotom se smijemo. Hvala Novaliću i Izedbegoviću što su nam omogućili da uzmemo na brzinu još koju paru dok cijene u svijetu padaju
@MrziteljPDA pa jedan od vlasnika je Ckakri KONTAS
A ko je vlasnik INE i Energopetrola, gdje su njihove pare... Sve je ovo njohovo maslo jaro moj.
PRIKAŽI ODGOVORE (6)
Nasi su kupili po skupoj cijeni, cekjate da prodaju zalihe pa mozda onda spuste cijenu za 5 pfeninga -------- u apoteci sve potrosli
@SigaSvjetloBjezi pa nikada gorivo nije bilo jeftinije....
bilo je '96 - 1 KM bio benzin a dizel 1,1 KM
PRIKAŽI ODGOVORE (3)
Za neinformisane sto bi reko ekonomista Hadžić. PETROL SLOVENIJA 4.36 MILIJARDI KM INA 2.9 MILIJARDI KM NIS 2.2 MILIJARDI KM 9.46 MILIJARDI KM A DRŽE 90% BIH. DOMAĆINI MOJI DRAGI.
Prevara Illuminata, CIAe, cionista i Rottschilda. Kad sve ovo prođe hoće barel na 2000$! Gledo ja anam na onom yubitoo!
Interesantno niko u BiH ne zna kako i za koje pare je prodat Energopetrol hrvatskoj INI i ko je kajmak tu pokupio? Prodaja se desila u trenutku kad je Haški tribunal donio presudu u tužbi BiH protiv Srbije!I svi smo pjenili protiv presude,protesti,TV,jes nije,a u miru iza leđa se prodade bez pompe naš Energopetrol!I dok u Hrvatskoj sude Sanaderu za korupciju i kriminal zbog prodaje INE mađarskom MOL-u kod nas sve "normalno"?!
A šta je sa terminalima Federacije BiH? Ko upravlja s tim? Zar to nije pod nadležnošći Vlade?
Znači kupujmo strano i punimo džepove vlasnicima strancima. A onda će nas INA, PETROL i GASPROM pripaziti najvišim cijenama upravo kod njih.
Jedino se na klixu pljuje i udara po domaćim firmama. Strane firme imaju ovdje punu podršku. Šta je cilj? Uništiti sve što ima predznak Bosne i Hercegovine. Pošto je priča prilično neinteligentna u smislu da volimo više tuše nego svoje, nekom ko ovo forsira na klixu će se vjerovatno razbiti o glavu.
@Bosna iznad svega Ta domaca Hifa je jedna od najskupljih, e sad zamisli da Hifa nema konkurenciju, gorivo bi sad dok ovo citas bilo 3 KM.
Cijene diktiraju INA, PETROL I GASPROM koje drže skoro 90% tržišta u BiH. Inače su poznati po donacijama i društvenoj odgovornosti ali u njihovim matičnim zemljama.
"Brent pala je za 15,57 posto i sada je na 16,32 dolara po barelu. U isto vrijeme, junski ugovor za West Texas Intermediate (WTI) pao je za 6,66 posto te se barel prodaje po 10,80 dolara." posto = % Strašno...
Nooroooood znoooooo!
SAMO UDRITE PO SVIM NAŠIM, KLAS, VIOLETA, OAZA ,HIFA, OJAČAJMO DRUGE PIONIR, PALOMA, JAMNICA GASPROM. .FINANSIRAJMO ONE KOJI NAM RUŠE SVE
Da li postoji još neka država, osim Bosne, da nema državne rezerve goriva?
JEL ONO NEKO SPOMENU 1.2 MILIJARDE PROMETA Holdine u Bh. zna li mi neko reci od koga oni nabavljaju?
MINISTRE VUJANOVIĆU KO JE KRIV ZA VISOKE CIJENE U BIH ???
-"Privredna društva Holdina doo Sarajevo, G-petrol doo Sarajevo i Petrol BH Oil Comp. Sarajevo godinama su vodeći uvoznici na teritoriji Federacije BiH. Navedeni uvoznici su ujedno i osnivači Naftnog komiteta BiH, koji prema podacima sa njihove službene stranice ima za cilj zagovaranje i podržavanje usklađivanja lokalnih propisa sa EU zakonodavstvom unapređenje djelatnosti naftne i gasne privrede BiH i dr "
Akciza 0,40 Naknada za ceste 0,20 Nakndada za autoceste 0,20 PDV 0,14 = 0,94 su nameti od države po litri, za dizel je zbog manje akcize tačnije 0,30 manje 0,82 po litri. To je kad bi gorivo bilo dzaba, ali se na tu cijenu dodaje marža prodavca a kako raste cijena raste i PDV tako da država uzima i više.
Sta to pada?