Zaštita brenda
155

Burberry spalio torbe, odjeću i parfeme u vrijednosti od 31 milion eura

Klix.ba
Foto: EPA-EFE
Foto: EPA-EFE
Luksuzna britanska modna kuća Burberry uništila je proteklu godinu dana neprodanu odjeću, modne dodatke i parfeme u vrijednosti više od 31 miliona eura kako bi zaštitila svoj brend.

Time se ukupna vrijednost robe koju je ova kuća uništila u posljednjih pet godina popela na više od stotinu miliona eura.

Burberry nije jedina modna kuća koja uništava svoje proizvode. Mnoge kuće uništavaju svoje neželjene predmete kako bi spriječile da oni budu ukradeni ili da se prodaju jeftino.

Iz Burberryja su saopćili kako su sve proizvode uništili ekološki prihvatljivim spaljivanjem u specijaliziranim spalionicima kako bi iskoristili proizvedenu energiju.

"Burberry pažljivo smanjuje količinu viška zaliha koje proizvodimo. U slučaju kada je odstranjivanje proizvoda neophodno, to činimo na odgovoran način", kazao je glasnogovornik britanske modne kompanije.

Proteklih godina Burberry je ulagao mnogo energije kako bi ovaj brend ponovo učinio ekskluzivnim nakon što su falsifikatori kopirali skoro sve njihove proizvode.

Jedna od glavnih Burrberyjevih prodavačica Maria Malone kazala je kako je uništavanje proizvoda dio procesa proizvodnje.

"Razlog zbog kojeg rade ovo jeste jer ne žele preplaviti tržište popustima. Oni ne žele da Burberry proizvodi dođu u ruke svima koji ih mogu prodati uz popust i time umanjiti vrijednost brenda", izjavila je Malone.

Ipak, postupak Burberryja ljuti aktiviste za zaštitu okolišta i dioničare koji se pitaju zašto proizvodi nisu ponuđeni privatnim investitorima. Kompanija H&M također je nedavno priznala kako spaljuje robu da bi doprinijela proizvodnji energije u malom švedskom gradu Vasterasu.

Bez obzira na brojne pritužbe, Burberry brani svoje postupke tvrdeći kako istu praksu imaju i druge modne kompanije.