Komentari (7)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
HHAHAHAHHA E CUJ DA DAM 100KM DA SLUSAM OVE PAPKE
mene uzasno nerviraju ove pretenciozne konferencije, ko da smo mi neki bitan finansijski i poslovni centar pa nekakvo brendiranje, ono, ovo... Al je cinjenica da nasi proizvodjaci imaju problema sa brendiranjem i sveukupnim marketingom (tipa sokovi Vocko, Bona, Amko Komerc, Bingo, kafa Merka)... masa ih zvuci i izgleda pomalo papanski i ostavlja (cesto neopravdan) utisak inferiornosti u odnosu na npr Fructal, Franck, Mercator itd.... Il idiotsko ime "Prevent"... Sta se to sprijecava?!
prodaja muda pod bubrege trazi malo detaljnije objasnjenje, prodaja muda pod bubrege njihovim klijentima kako agencije istrazuju, kreiraju, analiziraju, edukuju se neprestano i slicno a u stvari neki hamal koji nije sunce vidio zadnja 3 dana naklikava nesto na svom racunaru sa nadom da ce sef kada parkira jahtu reci dobro je to mali, samo klikaj da budes kao ja
ima tu dosta ljudi koji ne bi mogli predavati ni na pijaci u kiseljaku ali dobro, to je sustina marketinga, prodaja muda pod bubrege
...ja, majko moja, jesu "zvučni" ovi engleski termini, slobodno ih moremo nazvat "fearrespecting", jelda? ...inače, kako definirate graničnu liniju izmeđ kvaliteta brenda i šupljeg medijskog promoviranja masi blećaka?