Povodom Dana kompanije
0

BH Telecom promovirao monografiju

FENA
Povodom obilježavanja 5. septembra, Dana kompanije, BH Telecom d.d. Sarajevo upriličio je danas u Sarajevu svečanost i promociju monografije "Korisnik u centru pažnje".

"Od postanka kompanije ovo je za nas najvažniji dan u godini, s obzirom na to da su 5. septembra 1993. godine stručnjaci ove kompanije u najtežim ratnim uslovima, uspjeli montirati i pustiti u rad međunarodnu satelitsku vezu Bosna i Hercegovina - Švajcarska (Sarajevo - Basel), uz korištenje međunarodnog kôda 387“, kazao je direktor BH Telecoma Nedžad Rešidbegović.

U tim najtežim godinama za narod i državu BiH, kako je istakao, uposlenici BH Telecoma su činili vanredne napore da se razbije blokada i uspostavi komunikacija sa svijetom da bi se saznala istina o ratnim zbivanjima u BiH, što je konačno i ostvareno 5. septembra 1993.

Rešidbegović je kazao da osma po redu monografija BH Telecoma za temu ima unapređenje prodaje i podrške pod naslovom „Korisnik u centru pažnje". Ideja o temi za tu monografiju, po njegovim riječima, došla je prirodnim slijedom događaja bitnih za razvoj i poslovanje kompanije.

„Dok smo se početkom prošle decenije uglavnom bavili tehnološkim razvojem i povećavanjem kapaciteta, sredinom tog perioda se pažnja značajno usmjerava na razvoj usluga i servisnih platformi, a koncem ovog perioda naša kompanija se sve više okreće tržištu i marketinškom djelovanju“, kazao je on.

On je kazao da su promjene u prošlosti bile pod uticajem tehnološkog razvoja, zatim regulatornih uvjeta rada i na kraju zbog razvoja tržišta i konkurencije. One sada, istakao je, podrazumijevaju usmjerenost kompanije ka korisniku što nije samo fraza, nego istinska promjena koja zadire u sve dijelove društva.

Izvršni direktor za razvoj poslovanja u BH Telecomu Hamdo Katica govorio je o tehničkim aspektima i naporima stručnjaka te kompanije da se u najtežim ratnim vremenima razbije telekomunikaciona blokada te o razvojnom putu ove kompanije.

Povodom obilježavanja tog datuma, kako je kazao predsjednik Organizacionog odbora za obilježavanje Dana kompanije Hajrudin Rađo, organizirane su različite aktivnosti za korisnike usluga, zaposlenike, penzionere, šehidske porodice i poslovne partnere kompanije.

„Tim aktivnostima nastojimo, uz ostalo da podsjetimo da je BH Telecom vodeći telekom operator u BiH, a pritom kompanija koja stalno unapređuje zadovoljstvo korisnika svojih usluga. Kompanija se godinama ponaša društveno odgovorno podržavajući u skladu sa svojim mogućnostima brojne sportske, naučne, kulturne, humanitarne, ekološke i slične projekte i manifestacije“, kazao je Rađo.