Sličnost koncepata
0

VIDEO / Amerikanci kopirali Eronetovu reklamu?

Sarajevo-x.com
Vodeći američki provajder fiksne telefonije AT&T proteklih dana počeo je s prikazivanjem TV reklame koja neodoljivo podsjeća na Eronetovu koja nosi naziv "Pokrivamo sve".

Video na kojem se ogromnim narandžastim platnima prekrivaju zgrade, mostovi, plaže i znakovi trebala je biti pokazatelj kako AT&T svojim signalom pokriva 97 posto teritorije. U tome ne bi bilo ništa sporno da cijela ideja ne vuče na plagijat.

Naime, bh. mobilni operater Eronet još 2007. u svojoj reklami prikazuje upravo prekrivanje ljudi, zgrada, njiva i brda platnima crvene boje, koja je zaštitni znak kompanije.

Obje reklame najvjerovatnije su inspirisane radovima bugarskog bračnog para Christa i Jeanne-Claude, umjetnika koji su 1995. zamotavali u platna zgradu Reichstaga u Berlinu i most Pont-Neuf u Parizu.

Christo i Jeanne Claude
Christo i Jeanne Claude
Na nevjerovatnu sličnost koncepta ove dvije reklame ukazuje i Chris Matyszczyk, nagrađivani kreativni direktor koji se bavi savjetovanjem velikih korporacija o marketingu.

Ostaje upitno da li je reklama "Rethink Possible" zaista bila inspirisana Eronetovom, ali je poznato da u reklamnim agencijama dane provode upravo pregledajući uratke iz određenih oblasti drugih kompanija širom svijeta.