Komentari (15)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Izvinjavam se na tip greskama, nemam puno vremena. U stvari ne treba nam vizionar, ja sam taj, neka uzme ovo sto sam napisao, eto vizije. Znaci treba nam jedan visoko pozicionirani politicar koji bi pogurao stvar. Misli veliko, ne malo. Od Sarajeva napraviti europsku turisticku meku sa EU standardima. Prodavati multikulturu po svijetu, imati natpise na vise jezika sirom grada, imati turiste tokom cijele godine (Sarajevo ima sta ponuditi tokom cijele godine), ocistiti grad, javni transport podici na EU razinu. vehabije poslati u Gvantanamo, cetnike isporuciti Beogradu. Nema sanse a to ne uspije, ako se pametno radi.
Niskopodni tram naucna fantastika u Sarajevu? FBIH je upravo dobila kredit od 180 miliona EUR za koridor 5C. Poenta sa SA niskopodnim tramvajima je u tome sto bi cijeli sistem velicine sadasnjeg SA kostao manje. Sta bi taj paket sadrzavao? Sarzavao bi nove niskopodne tramvaje Bombardier (da kao oni u Parisu), sto znaci klimatizirani, puno manja potrosnja od sadasnjih, necujni, mogu primiti par puta vise putnika. Plus nove sire sine, ukopane u tlo, trava, asfalt ili recimo betonske kocke oko njih, uzdignute od tla stanice, djelomicno natkrivene, sa digatalnim semaforima koji pokazuju u minutu za koliko sljedeci tramvaji dolaze, automati za kupovinu karata sa kesom i karticom, potpuno novi stubovi sa el. zice, renovirane saobracajnice, novi semafori, neke raskrsnice prepravljene i obnovljene, plus u centru glavna stanica. Sve to kosta u nekom zapadnom gradu otprilie za velicinu tram sistema u Sarajevu recimo 100 miliona EUR. Poenta je sto je ovaj projekt isplativiji nego bilo koja dionica koridora 5C, plus dobitci su u image Sarajevu, gdje bi se dosta toga ne samo obnovilo, nego dovelo za kratko vrijeme na europski nivo. Znaci nije dovoljno samo obnoviti, treba to dovesti na europski nivo. Grad bi bio totalno uljepsan, zamislite jedan Bombardier negje na Bascasiji, zamisliti moderne stanice, obnovljene i na EU razini saobracajnice, nove moderne ultra lake sa modernim designom stubove za elektriku. Nista vise ne bi uljepsalo grad od toga. Plus dobitci bi bili sa enormnom cijenom parkinga u gradu da bi ljudi vise koristili javni saobracaj, sto znaci manje zagajanje, bolja okolina, manje plucnih bolesti, manji troskovi zdravstva, manje guzve, manja potrosnja goriva. Dobitci su visestruki. Sarajevo je malen grad u odnosu na zapadno-europske i kad su oni taj sistem uspjesno (svugdje) mogli izraditi i isplatiti, zasto ne i Sarajevo. Nema grada gdje je ovakva vrsta investicije propala. Jebo ZG ili ceske tramvaje. Najbolje na trzistu, Bombardier. Kad je bal neka je maskenbal. Naravno treba nam jedan vizionar, strana kompanija specijalizovana za to i kredit.
Dosao seljak u gradu na vlast i desava nam se to sto se desava
@dijaspora ma tramvaji su zastarjela tehnologija, Sarajevo ce uvesti Maglev.
Treba Bimi Jusufraniću oduzeti vilu u Kovačićima,zgradu Unioninvesta što je na lopovluk uzeo i može se obnoviti čitav vozni park Gras-a
@dijaspora - previse gledas naucnu fantastiku
eeee da nam je bandica umjesto semihe, imali bismo tramvaje kao u zagrebu.... space shuttle!
Zeli li SA biti eonomski dinamican grad na Balkanu, zeli li imati dobar tuisticki image u Europi i svijetu, ako je odgovor da, onda ovo praviti, ne zgrade u oblacima, jer javni transport i to moderniziran saz moderno rjesenim saobracajem i inace javnim transportom cini jednu metropolu, metrpolom i pravi razliku izmedju kasabe na Balkanu i moderno koncipiranog grada. Naravno projekt zapoceti na sadasnjem malom sistemu, a iz godine u godinu ga siriti, sto znaci rusiti stare sine, stanice, stubove, i donirati Beogradu stare ceske tramvaje, a uvoditi novi sistem prvo na cjelokupnom danasnjem tram sistemu, plus kasnije ga siriti jer danasnji SA je za Europske prilike jako malen, pored toga sto je los.
1,5 milion eura? Znaci onaj zahrdjali tramvaj ce dobiti novi tocak. EVO OVAKO. RASFORMIRATI GRAS, SVE ZAPOSLENE POSLATI NA BIRO, ZADUZITI SE NA TRZISTU I UZETI KREDIT OD 100-200 MILIONA EUR (u zavisnosti koliki sistem zelimo), OSNOVATI NOVU FIRMU, NAPRAVITI POTPUNO NOVI TRAM SISTEM, SA BOMBARDIER NISKOPODNIM TRAMOVIMA KAO NPR U PARISU, GDJE JE NAPLATA 100%, SA TOTALNO INFORMATIZIRANIM SISTEMOM, POVECATI CIJENE PARKINGA U CENTRU SA 2000% (u Cirihu 1h kosta 11 EUR), NAPRAVITI JAVNE GARAZE NA PERIFERIJI I POVEZATI IH SA TRAMOM I CENTROM, DATI POPUSTE ZA ONE VLASNIKE AUTA KOJI OSTAVE U TIM GARAZAMA/PARKIRALISTIMA AUTE ZA JEFTIN PARKING (npr dan 2KM sa povratnom do CENTRA i NAZAD) I JEFTIN TRAM PRIJEVOZ, SAMO ULAGANJE CE SE ISPLATITI ZA 10 GODINA, I STVORITI CE NOVI KAPITAL ZA NOVE TRAMVAJE, PLUS GRAD CE BITI MANJE ZAGADJEN, PLUS IMATI CE TRANSPORT KAKAV TREBA IMATI, PLUS NATJERATI CE SE ONI KOJI KORISTE AUTE U CENTRU DA UPOTRIJEBLJAVAJU JAVNI TRANSPORT. NEKI CE RECI, WAO PUNO LOVE, DRUGI CE MU RECI, PA TO JE INVESTICIJA BOSMALA ZA SADASNJU VELICINU TRAM SISTEMA U SARAJEVU, KOJA JE PROITABILNIJA OD BOSMALA DESET PUTA, JER SU KARTE U SA TRAMVAJU NA RAZINI CIJENE KARATA KAD SE VOZITE U NISKOPODNOM, KLIMATIZIRANOM, STATE OF THE ART, NOVOM BOMBARDIER TRAMVAJU U CENTRU PARIZA. Znaci to je investicija \"koridor 5C\" za SA kanton. 100 miliona EUR, citas na svakoj stanici za koliko ce tram doci, sistem totalno informatizovan koji cak nedopusta nikakvo kasnjenje jer je povezan sa saobracajnim sistemom i sve je u tancine isplanirano. Naravno nazalost BiH nema kompaniju koja bi to mogla izgraditi kako treba, zato strana kompanija treba ovo raditi. Sarajevo se u buducnosti treba maknuti od Ceha i njihovih krntija koje niko ne kupuje, Sarajevo treba potpuno osavremeniti i informatizirati tram sistem i dovesti ga na europsku razinu. Najbolje od svega sto u tom sistemu sistem naplate je 100%, a cijena karata danas u SA nije nista jeftinija nego u Parisu. Znaci rasforrmiati GRAS, sve poslati na biro ili ih poslati na komunalni rad, zaposliti totalno nove ljude, obuciti vozace/vozacice, uzeti kredit, angazovati stranu firmu da to napravi i inace da isplanira cijeli sistem saobracaja u Sarajevu (ne hrvatsku firmu nego zapadnu) i Sarajevo ce ne samo uzeti korak sa zapadno europskim gradovima, nego ce se preporoditi u svakom smislu. Jebo zgrade, bez ovakvih projekata u roku od pet godina najdalje da se zavrse. Oni leteci tramvaji, ti koji ga predlazu su blesavi. Kakav SA treba tram sistem? Evo ovako nesto. http://www.autourdubio.fr/public/Transport/.tramway-paris_s.jpg
@ja na sta smo mi spali da nam siptari budu direktori...
Samo da sto manje ukradu od tog iznosa koji nam daju...
češka nam donira dijelove za tramvaj, oj Bosno Bosno šta uradiše od tebe :(
A sta je sa onim projektom pravljenja tramvaja iznad Miljacke ;-). C c c, kako je jadno sve ovo
a sta to fali cesima?
na sta smo mi spali da na cesi pomazu