Veliko interesovanje i potražnja
1
Uspjeh Citroenove DS linije modela
Komentari (11)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Jale legendo Buca Potoka, kako slusa Getaca?
DS5 - das auto
na oci mi je lijep vidio sam ovu 5 neki dan strahota dobar a sad o kvaliteti neznam mogu da hlupam kao i vecina vas vjerujem jos u bmw njegovu ljepotu masinu snagu izdrzljivost udobnost cvrstinu citroen svaka cast dobar poso
A što se javljaš na vijesti? Kad mi ljubitelj i vozač VW-a kaže da sam slijepac i glupan to je za mene najveći kompliment. Ono što ima francuska auto industrija i ono što je imala kroz istoriju, tvoj voljeni VW neće uspjeti napraviti ni za trilion godina. Vama je Pasat još uvijek pojam. Ajd vozdrica, sa ograničenim ljudima je teško raspravljati.
Zaista samo kompletan slijepac i glupan, a ljubitelji Citroena to dakako obicno i jesu, moze porediti njihovu sminkersku DS seriju sa stvarnim premium brendovima poput BMW-a, Mercedesa, Audija, itd :) Prodaja JESTE mjerilo u kapitalizmu i svugdje na svijetu, i uvijek je BILA mjerilo i uvijek ce BITI mjerilo. Prodaja i jeste krajnji cilj svega, s tim da ne treba porediti babe i zabe (npr. prodaju Opela i Aston Martina) nego treba porediti proizvodjace i modele unutar istih kategorija. A kad se izvrse takva poredjenja, Citroena nema nigdje. Menadzeri im se busaju u prsa ali brojke ne lazu. Zato bih zamolio ljubitelje francuskog otpada: don\'t shoot the messenger (tj. mene) sto ne pusim ove pricice za malu djecu glasnogovornika vase omiljene marke :) ako vi pusite, ok, od volje vam... vi ste ionako navikli pusiti.
Mamac za budale? Bravo, upravo si dokazao da su kupci Audija, BMW-a i Mercedesa budale. Bravo kralju, još jednom si me iznenadio svojom konstatacijom. I shvati već jednom da prodaja nije mjerilo ničega, a pogotovo ne kvaliteta. Može jedino da bude mjerilo dobrog marketinga.
\"Luksuznija serija\" je mamac za budale. Bravo, slijepci :) Nego, Citroen je u prva tri mjeseca prosle godine prodao ukupno 225.212 a u prva tri mjeseca ove godine 190.331 primjeraka svih svojih modela. Drugim rijecima, porazavajuci pad prodaje od citavih 15,5 %. To sto njihovi manageri i prodajni agenti hvale sami sebe nece promijeniti surove prodajne brojke. Statistika je neumoljiva.
Vozim C5 i ne bih ga mijenjao ni za jedan VW iste klase. Mahalci navikli na njemački rabljeni krš i ne znaju da je Citroen i dalje jedini model na tržištu koji ima hidraulični ovjes i još bruku stvari za koju nikad nisu čuli
hahahahaha opet Jale sa svojim dubokoumnim komentarima. Dragi Jale pošto vidim da ne kontaš pokušaću da ti objasnim neke stvari. Vidiš kao prvo to nije ukupna prodaja Citroena već samo njegove luksuznije serije zvane DS. Uz sve to ako se zna da DS5 postoji u prodaji tek 2-3 mjeseca, DS4 možda godinu, a samo DS3 2 godine koliko i postiji ova luksuzna serija onda se može zaključiti da su ovo odlični prodajni rezultati. Al ajd ti jale u svoj G5 TDI i hvali se komšama.
Opa, obozavatelji francuskog kabastog otpada poceli su se pojavljivati... Gle, nije Jale kriv za Citroenove slabe prodajne brojke, kontas?
Dvije godine DS C3 i C4 na trzistu i \"cak\" 200.000 prodanih primjeraka. Wow.