{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


FOTO
/
Switzerov GT-R sa 1000 KS

29.6.2012. u 14:18
12
14
Switzerov GT-R sa 1000 KS
12
U nastojanju da izbalansira ultimativnu snagu i performanse sa svakodnevnom upotrebljivošću, američka tunerska kuća Switzer Performance ponudila je vrhunski pripremljen Nissan GT-R u izdanju Street Ultimate Edition.
Godinama je tunerska kompanija Switzer radio na tuningu i razvoju Nissana R35 GT-R gdje su postizali da njegov motor proizvodi 700, 800 i 900 konjskih snaga, pa sve do ekstremnih 1200 KS u R1KX ili XXX GTR tuning paketima.

Međutim, Switzer je prepoznao da ne žele svi njihovi klijenti toliku beskompromisnu snagu zbog koje će se motor pregrijavati u gradskom saobraćaju ili mu treba specijalino trkaće gorivo, te zahtjeva češće i posebno održavanje. Tako je Switzer pripremi Ultimate Edition Street tuning program kojeg čini standardni Nissan R35 GT-R koji je iz temelja prerađen, te uz vrhunske performanse nudi pouzdanost i svakodnevnu upotrebljivost.

Kako kaže Tym Switzer: "Ovaj auto smo napravili za ljude koji žele imati auto sa više od 1000 KS, ali kojeg mogu udobno voziti svaki dan, na stazi, na putu prema poslu ili u trgovinu, i gustom gradskom saobraćaju. Ovaj automobil mirno radi u praznom hodu i glatko se kreće. Ovdje nema zaglušujućeg ispušnog sistema ili užasnog zavijanja iz mjenjača. jednostavno nema grubosti koja je prepoznatljiva za tunirane automobile, a čak smo i potrošnju goriva uspjeli održati vrlo prihvatljivom."

Ultimate Edition Street tuning program je zaista obuhvatio svaki bitan detalj, pa je GT-R dobio Switzer pojačane klipove, klipnjače i zaptivne prstenove, kao i posebno obrađene i prilagođene bregaste osovine odabrane za optimizaciju voznih osobina i rada u praznom hodu. Tu je i novi par unaprijeđenih turbopunjača koji su hlađeni tekućinom, kao i Switzerovi hladnjaci zraka pod pritiskom i sportski izduvni sistem izrađen od nehrđajućeg čelika.

Što se tiče ovjesa i šasije Switzer je ponudio mekše gume, podesive amortizere i značajno smanjenu neovješenu masu. Uz posebne kočnice sa velikim postotkom karbona koje snažnije i ravnomjernije koče Switzer tvrdi da je ovakav GT-R višestruko bolji od serijskog, ali da je i dalje jednako upotrebljiv, te ne traži nikakva odricanja svog vlasnika.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: