Osvrt na legendu relija
6

Manhartova Lancia Delta Integrale sa sobom donosi 375 "konja“ i slavu minulih vremena

E. L.
U Wuppertalu su za osnovicu izvrsnog projekta koji se krije iza naziva Manhart Integrale 400 koristili Deltu HF Integrale 16v, a rezultat je impresivan.

I dok svijet čeka da automobilska grupacija Stellantis vrati iz mrtvih jednu od najstarijih i najpoznatijih automobilskih kompanija, u njemačkoj tuning kompaniji Manhart napravili su zanimljiv osvrt na temu legendarnog modela Delta HF Integrale čije je trkaće izdanje Grupe A od 1987. do 1993. godine žarilo i palilo na svjetskoj rally sceni.

U Wuppertalu su za osnovicu izvrsnog tuning projekta koji budi nostalgiju i krije se iza naziva Manhart Integrale 400 koristili privatnu Deltu HF Integrale 16v iz 1989. godine čiji dvolitarski četverocilindarski turbobenzinski motor razvija 200 KS i 298 Nm najvećeg obrtnog momenta.

Nakon mnogobrojnih zahvata ispod karakterističnog ispupčenog prednjeg poklopca (novi turbopunjač/međuhladnjak/hladnjak, ojačani klipovi i klipnjače, Cat Cams bregaste osovine, usisni sistem iz Grupe N, drugačija pumpa za gorivo, remapiranje...) i instaliranja otvorenijeg izduvnog sistema, motor čija je radna zapremina ostala nepromijenjena razvija 375 KS i 550 Nm najvećeg obrtnog momenta. Za distribuciju na obje osovine zadužen je dorađen 5-stepeni mjenjač, a shodno povećanju snage drugačije je i kvačilo koje je Manhart "posudio“ iz kompanije Sachs.

Tamnozelena Delta počašćena je i novim spojlerom na krovu, ali se čini mnogo važnijim da se iza 17-inčnih aluminijskih felgi (OZ Racing Rally) na kojima su gume dimenzija 205/40 kriju kapacitetnije Brembo kočnice s četveroklipnim prednjim čeljustima na diskovima promjera 380 milimetara, a tu je i višestruko podesiv ovjes Variant 3 iz ponude poznate njemačke kompanije KW. Ima nas koji bi Manhartovu Deltu "HighFidelity“ Integrale stavili ispred mnogih modernijih i snažnijih sportskih automobila.

Vezani članci