auto
2

Renault pokreće sveobuhvatan motorsport program, u prvom planu F1 bolid za 2016.

Klix.ba
Predstavljanje F1 bolida za povratak u elitnu granu motorsporta Renault je iskoristio da predstavi sveobuhvatan motorsport program. Renault Sport bit će u srcu nove strategije sa dva temeljna pravca: Renault trkaći program i Renault sportski automobili.

Grupa Renault će koristiti novu strukturu za dvije osnovne funkcije. U početku je cilj promovirati brand Renault Sport široj publici, prvenstveno pomoću Renault Sport F1 tima koristeći beneficije globalne popularnosti ove elitne grane motorsporta. Takođe, Renault će iskorisiti novu strategiju oslonjajući se na šampionate Formula E i Clio Cup, kako bi demonstrirao korištenje sličnih rješenja u dizajnu i tehnologiji automobila kao što su električna vozila.

Dvije divizije u srži nove strategije

Renault Sport Racing divizija obuhvata sve Renaultove motorsport aktivnosti, uključujući Renault Sport Formula 1 tim, Formulu Renault 2.0 kao i šampionat Renault Sport R.S.01 Trophy. Operacije će se voditi iz dva vodeća centra, Enstone u Velikoj Britaniji i Viry-Chatillon u Francuskoj. S druge strane, divizija Renault Sport Automobili je ustvari evolucija Renault Sport Technologies odjela i za cilj ima upravljanje razvoja i komercijalizacije imidža automobila sa Renault Sport značkom. Renault Sport Automobili Megane R.S. i Clio R.S. su prepoznatljivi u cijelom svijetu po svojoj izvrsnosti i sportskom pedigreu, zato Renault Sport želi dodatno uložiti u razvoj na međunarodnom nivou.

Divizije Renault Sport Racing i Renault Sport Automobili će stoga usko sarađivati kako bi se povećala tehnička i komercijalna sinergija od staze do ceste, a demonstracija te saradnje će se odvijati na ovogodišnjoj Velikoj nagradi Monaka.

''Motorsport itekako golica maštu kod entuzijasta i običnih vozača i zato smo pokrenuli sveobuhvatan program. Formula 1 je veliki dio naših napora za jačanje svijesti o Renaultu, naročito na tržištima gdje je Renault novi brand, te će unaprijediti transfer tehnologije sa staze na naše cestovne automobile.", izjavio je izvršni direktor Carlos Ghosn.

Novi izazivač za povratak u vrh

U srži trkaćih aktivnosti nalazi se novooformljeni Formula 1 tim. Novi F1 izazivač, zasnovan na Renault R.S.16 šasiji, razvijen je i proizveden u Enstoneu, dok će se pogonska jedinica Renault R.E.16 nastaviti razvijati u razvojnom centru u Viry-Chatillonu.

Kao dio Renault-Nissan Alijanse, Infiniti će nastaviti putovanje u F1 cirkusu uz bok Renaultu i povećati svoj angažman u razvoju druge generacije kompleksnog sistema za obnovu energije ERS, koji čini značajan dio moderne hibridne pogonske jedinice. Tehnička saradnja sa Totalom takođe se nastavlja i u 2016. godini.

Renault je ujedno objavio i nekoliko novih partnerstava sa drugim prestižnim brandovima, kao što je premium proizvođač satova Bell&Ross, zatim sa izumiteljem revolucionarnih audio sistema Devialet, te tekstilnom kompanijom Bestseller, a biće nastavljena saradnja sa dosadašnjim partnerima Microsoft i EMC.

Povratak na F1 staze u 2016. godini pokrenuo je imenovanje desetine kadrova iz struke. Bob Bell je imenovan na čelo tehničkog direktora tima, Nick Chester je tehnički direktor za šasiju, dok je Rémi Taffin postavljen na poziciju tehničkog direktora pogonske jedinice. Kevin Magnussen i Jolyon Palmer su potvrđeni na mjestu službenih vozača, dok se Esteban Ocon takođe pridružio timu kao rezervni vozač.