Svi novi modeli koji su se pojavili na njemačkom tržištu u proteklih 12 mjeseci su prvo podjeljeni u četiri glavne kategorije (mali automobili, kompaktni automobili, automobili srednje veličine i “executive” modeli- SUV). Potom su čitaoci „Buid am Sonntag” napravili uži izbor.
Žiri se sastojao od vozača formule, profesionalaca iz automobilske industrije i predstavnika medija. Sljedeći korak je bio izbor pet finalista - vozila koja su se najbolje pokazala u ispunjavanju visokih kriterijuma i koja su detaljno i stručno testirana na više načina. Neki od kriterijuma su bili stil, dizajn, udobnost, stabilnost na putu, sigurnost, ekološka prihvatljivost i kvalitet uopšte.
Hatchback 308 je stigao na njemačko tržište tek 15. 9. 2007. i izabran je za najbolji kompaktni porodični automobil, prestigavši time ostala četiri kandidata u suženom finalnom izboru. Našao se na prvom mjestu u 9 od 15 primjenjenih kriterijuma, čime je prevazišao i Toyotu Auris i Hyundai i30. Osim što je osvojio ovu nagradu za 2007. godinu, 23 člana žirija “Zlatnog volana” su odali posebno priznanje za kvalitet timovima koji su učestvovali u izradi 308-ice.
Peugeot 308, Prvi Peugeot generacije “8”, ima pet glavnih prednosti koje mu omogućavaju da se nađe na tako visokom mjestu C segmenta veoma konkurentnog evropskog tržišta, a to su: prepoznatljiv stil koji kombinuje dinamiku i atraktivnu mačkastu liniju, srednja visina koja daje veću osvjetljenost unutrašnjosti, kao i prostor i udobnost, on postavlja nove standarde stabilnosti i sigurnosti na putu, a takođe donosi i inovativna tehnička rješenja kojima se smanjuje potrošnja goriva i emisije CO2, a u cilju veće ekološke prihvatljivosti. Svim ovim on nudi neprevaziđen nivo očiglednog kvaliteta i ugodnosti u vožnji.
Imajući u vidu da se prodaje samo šest sedmica, novi 308 hatchback (koji se trenutno proizvodi u Francuskoj u njihovim pogonima Sochaux i Mulhouse) se sada bavi zadobijanjem naklonosti i povjerenja kupaca. Iako je trenutno 308-ica dostupna samo u jednom obliku, sigurno je da će se u budućnosti pojaviti brojne varijante oblika i motora, a 308-ica već bilježi 1200 narudžbi dnevno širom Evrope. Ovo je šesti “Zlatni volan” za Peugeot, prvi put ga je 1979. dobio Peugeot 505, a potom Peugeot 205 1983. godine. 1987. nagradu je dobio Peugeot 405, Peugeot 306 ju je dobio 1993. , a Peugeot 206 u novembru 1998.