29.10.2013. u 14:49

Ovog vikenda Rally Jahorina starta u srcu Sarajeva

Kako smo već najavili, ovog vikenda, 02. i 03. novembra, Sarajevo će nakon 28 godina opet biti domaćin Rally-a Jahorina. Disciplina koju svi s razlogom nazivaju kraljicom autosporta ovim relijem vraća se na velika vrata u BiH.

Ovog vikenda Rally Jahorina starta u srcu Sarajeva

Rally Jahorina 1972. godine na mjestu današnjeg BBI Centra i ceremonijalnog starta ovogodišnjeg Rally-a Jahorina.

U subotu, 02. novembra u 19:00 sati, kolona trkaćih reli automobila doći će ispred BBI Centra u Sarajevu kako bi startovala prvi reli koji se vozi u Sarajevu nakon čak 28. godina. Reli koji je nekada slovio za najzahtjevniji i najatraktivniji u cijeloj Jugoslaviji i regiji ove godine sa vraća u glavni grad BiH, s nadom da će se tradicija održavanja nastaviti i u narednim godinama.

Gledaoci i ljubitelji autosporta tako će na ceremonijalnom startu, ali i na etapama koje se voze cijelu nedjelju moći pogledati zaista atraktivne trkaće automobile kao što su Mitshibushi Lancer EVO, Subaru Impreza STi, Lancia Delta Integrale, Honda Civic Type R, Renault Sport Clio, Citroen C2 R2 i mnogi drugi.

Ljubitelji autosporta u BiH s nešto dužim pamćenjem rado se sjećaju kako su po ovim istim brzinkim ispitima 80-ih i 70-ih godina "prašili" aktuelni i budući šampioni Evrope u superbrzim autima kao što su Porsche 911, Audi Quattro, Renault 5 Turbo, i to rame uz rame s brojnim "Fićama" i "Stojadinima". Pohvalno je i to što su šampioni relija i brdskih trka u BiH također uključeni u organizaciju ovogodišnjeg relija Jahorina, pa će svakako zadovoljstvo biti vidjeti poznata lica omiljenih šampiona kao što su Sead Alihodžić, Fadil Kadić, Neven Vukasović i drugi.

 

Fadil Kadić, Rally Jahorina 1974. godine



Naravno, najatraktivniji dio 7. Rally Jahorina biće brzinski ispiti koji se u nedjelju od 9 sati ujutro voze na Trebeviću i Jahorini, koje reli posade trebaju proći u što kraćem vremenskom roku, a gledaocima će biti obezbjeđen pristup sigurnim i atraktivnim prostorima za posmatranje vožnji.

Uz atraktivan takmičarski dio cilj ovog relija svakako je i privlačenje publike na olimpijske planine, čime će se javnost na najbolji način podsjetiti na njihovu bogatu tradiciju olimpijskih sportova ali i samog autosporta, ali i činjenicu da su resursi ovih planina i dalje nedovoljno iskorišteni kroz cijelu godinu.

Detaljna satnica 7. Rally-a Jahorina:
Subota, 02.11.2013.
19:01 Ceremonijalni start – BBI Centar

Nedjelja, 03.11.2013.
- 09:01 START 1. etape – Zetra
- 09:54 Brzinski ispit 1 – Jahorina 1 (13,94 km)
- 10:47 Brzinski ispit 2 – Jahorina 2 (13,94 km)
- 13:30 Brzinski ispit 3 – Trebević 1 (11,75 km)
- 14:08 Brzinski ispit 4 – Trebević 2 (11,75 km)
- 17:00 CILJ – BBI Centar

START, subota - 02.11.2013. 19:01 – BBI Centar
CILJ, nedjelja - 03.11.2013. 17:00 – BBI Centar
(Klix.ba)


Komentari na članak - Ukupno: 16
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Klix.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Klix.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Klix.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Da biste mogli komentarisati ovaj članak, potrebno je da budete registrovani član Klix.ba portala. Ukoliko ste već registrovani na našem forumu, možete koristiti iste pristupne podatke.


Top komentari
 

Gledaj stojadina, ono je slika dok je bio "u letu", a poslije ga više nije bilo. :)


 

hahahaha vidi fakat leti hahah

 

Taj je poslije pobijedio

 

moj komšija Ruždija je vazda govorio ,.nema auta bez pezejca,koga sa pezejcom spičiš razneseš ga,bilo da je malo auti ili kamion, e sad kakav je za reli,nije mi spominjao


 

...znao ruždija š'a valja...e'o ti ga :

http://vukajlija.com/var/uploads/illustrations/200903/44102/125.jpg

 

ma ja ba,gledaj te obline,te masivne karambolke,futuristicki retrovizori,cek ovdje ih nema,ma dobro to je dodatna oprema,sve u svemu strasan auto,mnoge je usrecio i prilkom sudara unesrecio :)

prikaži sve odgovore
Svi komentari
 

Na slici legendarni BMW 2002 Ti, Seje Alihodžića. Ovo bi mogli i vi klixovci napisat, a ne da ja moram. Samo kad bi znali.


 

a što se tiče Stojadina, prve verzije su bile itekako dobre i izdržljive..u vriejem kada je nastao 70-ih,bogami nije nešto zaostajao previše

 

prava stavr što se rely vratio u glavni grad..da li ce se voziti takmičarski kroz grad ili samo paradno?

 

SLIKA 2...
-GLEDAJ STOJE ŠTO TILE BURAZERU...JA JA ...KAŽE NE VALJA ...I DALJE SE VOZE PO DOBOJU I SARAJEVU

 

Gdje je Golf II GTI medju atratkivnim trkaćim automobilima ccc

 

opalaaaa
jahali smo pješke

prikaži više komentara

Šta biste učinili u slučaju da svaki dan trebate voziti autoputem, na dionici Jošanica-Lučani, između Zenice i Sarajeva?

FACEBOOK PREPORUKE