{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Opala prodaja novih automobila u BiH

S
4.3.2011. u 21:59
0
6
Opala prodaja novih automobila u BiH
0
Opala prodaja novih automobila u BiH
U BiH je prošle godine došlo do značajnog pada broja prodatih novih motornih vozila, a smanjen je i broj uvezenih polovnih automobila, podatak je Bosanskohercegovačkog auto-moto kluba (BiHAMK).
U BiHAMK-u preciziraju da je 2010. prodaja novih vozila opala za čak 27 posto, dok je broj uvezenih korištenih četvorotočkaša manji za jedan posto u poređenju sa 2009. godinom, prenose "Nezavisne novine" u sutrašnjem izdanju.

U odnosu na 2009. godinu prodaja novih vozila smanjena je za 4.544 komada, ali u BiHAMK kažu da se trgovci novim vozilima prisjećaju i lošijih godina.

Rukovodilac prodaje vozila u Auto-centru "Nešković" Banjaluka Dušan Šipka kaže da su, uprkos tome što je dosta trgovaca novim automobilima u BiH prošle godine osjetilo smanjenu prodaju, brendovi koje zastupaju "Chevrolet" i "Opel" imali povećanu prodaju, zbog čega nisu osjetili krizu.

"Ipak, koliko znam, to nije slučaj sa nekim drugim salonima, a s obzirom na aktuelna kretanja na tržištu, te činjenicu da je dozvoljen uvoz automobila starijih od sedam godina, i ove godine očekuje se smanjenje broja prodatih novih četvorotočkaša", naveo je Šipka.

Rukovodilac prodaje "Volkswagen" vozila u preduzeću "Brčko gas" Zoran Mitrašević ocijenio je da su prošle godine čak zabilježili i blago povećanje u poređenju sa 2009. godine, a u odnosu na 2007. godinu, kako kaže, osjećaju se značajni pomaci.

Ekonomski stručnjaci nisu iznenađeni činjenicom da je prodaja novih vozila u BiH gotovo na izdisaju, jer populacija u BiH zarađuje daleko manje nego što bi im trebalo da bi uživali u svemu što donosi savremeno vrijeme, tako da je većina vozača primorana da se zadovolji kupovinom starijeg automobila.

Direktor Direkcije za homologaciju i sertifikaciju vozila pri Institutu za privredni inženjering Zenica Bego Hadžić kaže da država nema odgovarajuće mjere kojima bi pomogla građanima da se motorizuju na način na koji oni žele, zbog čega većina ljudi kupuje automobile koji su korišćeni i po više decenija.

Prema podacima BiHAMK-a, najprodavaniji brend u BiH prošle godine bio je "Skoda" sa 21,11 posto od ukupnog broja prodatih novih automobila. Slijedi "volkswagen" sa 13,13 posto, te "Reno" sa 8,74posto.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: