{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Subaru Exiga u duhu Impreze

S
28.6.2008. u 11:01
0
0
Subaru Exiga u duhu Impreze
0
Pored već poznatih tehnoloških afiniteta, Subaru sve više želi istaći da nije riječ o proizvođaču koji je isključivo skoncentrisan na tvrdokorne sportske modele. Tako su u Subaruu predstavili potpuno novi model Exiga, koji će uz vrhunske motore i pogon ponuditi i udoban smještaj za sedam osoba.


Exiga je najavljena još 2007. Godine kao konceptni model, te iako su neki zanimljivi detalji nestali, sam temelj dizajna je u potpunosti zadržan, a ime koje je nastalo kao kovanica riječi Exciting i Active trebalo bi dovoljno govoriti o namjeni i sposobnostima ovog Subarua.

Također, ovaj novi model, koji će se u ponudi Subaru smjestiti tačno između Legacya i Tribece, uz prepoznatljiv japanski dizajn i naprednu tehnologiju, ne pokušava sakriti da je nastao na osnovi zadnje generacije Impreze. Kao što se moglo i očekivati od Subarua, Exiga je svojevrstan crossover, te uspješno kombinuje prednosti karavana, prostranog monovolumena ali i limuzine vrhunskih performansi.
Nakon šoka koji je nastao sa dolaskom nove Impreze, čija je nova forma i gotovo nepojmljiv konfekcijski dizajn razočarao mnoge poklonike ove marke, dizajn Exige dolazi kao svojevrsno osvježenje.

Naravno, samo u mjerilima Subarua, jer i Exiga u poređenju sa nekim sličnim modelima drugih proizvođača zrači prije svega konfekcijskim dizajnom koji nastoji da se prilagodi svim tržištima. Srećom, uz par detalja koji ističu agresivnost Exiga je dovoljno dinamičan i savremen automobil da privuče moderne porodice koje imaju glavu porodice koja cijeni vrhunske vozne osobine.



Iako je Exiga zasnovana na platformi Impreze, zbog produženog međuosovinskog razmaka dimenzijama je mnogo približnija Foresteru, a zahvaljujući tome može ponuditi sasvim dovoljno mjesta za svih sedam putnika. U početku Subaruov crossover će dolaziti sa izborom između dva motora.

Osnovna ponuda je 2.0 atmosferski benzinac sa 146 KS, dok će mnoo privlačniji izbor biti dvolitreni turbobenzinac sa 222 KS. Napredni simetrični pogon na sve točkove koji je i najzaslužniji za vrhunske vozne osobine podrazumjeva se u svim modelima, a za prenos snage biće zadužena petostepena automatika.

U Subaruu još uvijek nisu potvrdili da će Exiga biti dostupna i u Evropi, ali su u svakom slučaju svjesni da ako se odluče na taj potez u ponudu motora moraju uključiti i svoj novi dvolitreni boxer dizelaš.










Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: