Noviteti
0

Stiže novi Discovery

Sarajevo-X
U novembru tekuće godine na tržište dolazi potpuno novi Land Rover Discovery, koji će biti dostojan protivnik, do sada, jačoj konkurenciji.

Nova generacija ovog popularnog terenca se ističe poznatim dizajnerskim riješenjima koja smo imali priliku vidjeti na Range Roveru, pa čak i još uvijek aktuelnom Discoveryu, ali odmak je primjetan.

Pored dizajna novi Discovery je dobio i nove, naravno veće, gabarite, dok su prepoznatljiva riješenja poput uzvišenih krovnih prozora zadržala prisustvo i na ovom modelu.

Kompletan automobil djeluje izuzetno, možda i previše, jednostavno dizajniran, te ga karakterišu ravne linije koja jeoš više naglašavaju "techno" izgled.

Povišena pozicija sjedenja u unutrašnjosti je zadržana, baš kao i opcionalni treći red sjedišta, ali je zato velike izmjene pretrpio kompletan kokpit, te u odnosu na prethodnika predstavlja znatan odmak, naravno u pozitivnom smislu.

Poboljšanja je doživio i ovjes te sada obezbjeđuje vrhunski komfor uz sigurne i kavalitetne cestovne performanse, a novost je i Terrain Response sistem. Ovaj sistem je zadužen za optimiziranje komfora vožnje i lažanja na cesti u bilo kojem trenutku, te da u isto vrijeme obezbjedi i maksimalnu trakciju.

Ovim sistemom može upravljati i vozač, i to putem prekidača na centralnoj konzoli, te mu na odabiru stoji pet mogućih podešavanja. Prvi "set-up" se koristi za nezahtjevnu, svakodnevnu vožnju, dok su ostala tri namjenjena težim off road uslovima.

U početku motornu ponudu će činiti dva agregata, i to jedan dizel i jedan benzinac. Da u Land Roveru sa novim Discoveryem imaju ozbiljne namjere govori nam činjenica da je osnovni benzinski motor sada 4.4 litrena V8 jedinica koja obezbjeđuje punih 300 KS i 315 Nm obrtnog momenta dostupnih pri 4.000 okr/min.

Znatno slabiju opciju će predstavljati Discovery sa 2.7 litrenim V6 common-rail turbodizelašem, koji oslobađa 190 KS, i što je mnogo važnije obrtni moment od čak 400 NM, koji je dostupan već pri 1.900 okr/min.

Oba motora će svoju snagu na točkove prenositi putem šest-stepenih ručnih mjenjača, dok će automatika biti na listi opcija.

Pored mnogobrojne i zaista bogate opreme treba izdvojiti i prednja svjetla koja će pratiti smjera zakretanja prednjih točkova, što je očito postao nezaobilazan trend kod svakog proizvođača.

Cijene niti njihove približne vrijednosti još uvijek nisu objavljene ali se očekuje da se novi Discovery na tržištu neće moći nabaviti za iznos manji od 38.000 Eura.

E.Z.