Porscheov bestseller
31

Stigao je redizajnirani Cayenne, prve isporuke početkom ljeta

E. L.
S posljednjim osvježenim izdanjem Porscheovog SUV-a koji pokreću motori s unutrašnjim sagorijevanjem kupci, pored ostalog, mogu računati na još više snage u svim verzijama.

Nakon dugotrajnih testiranja širom svijeta Porsche je na Sajmu automobila u Šangaju (Kina) publici premijerno predstavio redizajnirano izdanje modela Cayenne koje je zasnovano na osnovici treće generacije popularnog SUV-a koji je, još od prve generacije, među najprodavanijim modelima čuvene njemačke automobilske kompanije.

Među značajnijim novostima koje su vezane uz temeljito redizajniran Cayenne svakako je povratak 4-litarskog V8 motora u verziju Cayenne S koju je prije redizajna pokretao 2,9-litarski V6 motor, a uz veću radnu zapreminu i dodatna dva cilindra Cayenne S sada pokreće 474 KS. Dovoljno da, uz 600 Nm najvećeg obrtnog momenta i Sport Chrono paket, "S“ od 0 do 100 km/h stigne za 4,7 sekundi i razvije 273 km/h.

Osnovnu verziju i dalje pokreće 2,9-litarski V6 motor koji sada nudi 353 KS i 500 Nm najvećeg obrtnog momenta, a spomenuti motor kombinovan je i s elektromotorom u modelu Cayenne E-Hybrid, pa vozač(ica) u tom slučaju može računati na 470 „konja“. Uz bateriju većeg kapaciteta (25,9 umjesto 17,9 kWh) hibridni (PHEV) Cayenne bez trošenja benzina može preći od 66 do 90 kilometara.

Na vrhu ponude ostaje Cayenne Turbo GT u Coupé karoserijskoj verziji čiji 4-litarski V8 motor sada razvija 659 KS, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,3 sekunde i 305 km/h. Posebne 22-inčne felge, adaptivni ovjes i karbonsko-keramičke kočnice čine samo dio bogate standardne opreme uz najsnažniji i najskuplji Cayenne, a uz Coupé karoseriju može se naručiti i opcioni paket Lightweight Sport s kojim SUV gubi 33 kilograma.

Nekoliko je novih boja koje Porsche sada nudi za decentno redizajniranu karoseriju koju u standardnoj opremi krase kućišta prednjih Matrix LED svjetala i nova kućišta 3D zadnjih svjetala, a tu su i novodizajnirane aluminijske felge u rasponu od 20 do 22 inča.

Promjene u kabini uključuju novi zakrivljeni 12,6-inčni display adaptivne instrumentne table, a pored centralnog 12,3-inčnog displeja multimedijalnog sistema u opciji je i 10,9-inčni display ispred suvozačkog sjedišta. Po uzoru na rješenje iz električnog Taycana, kratka poluga za upravljanje automatskim mjenjačem sada je smještena između instrumentne table i centralnog displeja, blizu multifunkcionalnog upravljača.

Za osnovni Cayenne u Njemačkoj treba izdvojiti 89.097 eura, a prvi primjerci do kupaca bi trebali stići početkom ljeta.