Komentari (13)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Smijesno
Sve što je ispod 2.0 litara je igračka za djecu 😂😂
Imam 208 i u klasi je sigurno najbolje vozilo, kao komercijalista vozio sam i klio i polo i c3 al pezo je kvalitetom i vizuelno klasu iznad, ovo sto samo znaju A3 kupit ili golfa veze nemaju i nek mjenjaju dizne na svakom drugom
Sve već viđeno u skupljim Pežo modelima.
Prva slika sa zelene povrsine.
ma ja samo znam da se nikad za pežoom neću okrenut i reć "uu vidi jest dobar"
Vjerovatno imas jarana koji za sebe kaze da je majstor i ima garazu....savjetovao te da Peugeot nije dobro auto
Dobro dizajniran kako vani tako i unutra. Problem ovi motori koji su tromi, slabi. Predhodna verzija ovog vozila koju sam vozio gdje god bi malo vece brdo bilo auto se patilo.
Bio sam na prezentaciji. Ovo auto je upareno sa automatskim mjenjačem i ide ono uzbrdo sasvim fino, četvorica nas bilo od Hadžića prema Igmanu. Sad da je mjenjač nešto ekstra precizan i nije kada se dere uzbrdo ali stiže novi mjenjač koji će biti nesumnjivo bolje. Ono što mi je zapalo za oko je da kada smo digli poklopac motora gore na Igmanu, motor radi na leru i ima vibracije a novo auto. Ipak štednja na jednom cilindru nije pametna.