Za cijelu Evropu
32

Ovo je novi MG3: Adut iz Kine koji će odmjeriti snage s hibridima iz B segmenta u Evropi

A. M.
MG Motor je zvanično predstavio novu generaciju modela MG3 za cijelo evropsko tržište. Pored kompaktnih dimenzija i evropljanima bliskog stila, novi MG model stiže uz hibridni pogon i mjenjač sa samo tri brzine.

Poslije niza SUV vozila, MG Motor na evropsko tržište lansira model u popularnom B segmentu. Novi model će prvi put biti dostupan širom Starog kontinenta, nakon što se prethodna generacija prodavala samo u Velikoj Britaniji.

Agresivan dizajn i kompaktne dimenzije

Prva stvar koja se ističe kod novog MG3 je veoma agresivno dizajniran prednji kraj, koji uključuje vrlo veliki usisnik zraka. Prednja svjetla također doprinose neočekivano dinamičnom izgledu novog subkompaktnog modela. Pozadi imamo dašak sportskog duha, zahvaljujući braniku koji uključuje atraktivni difuzor.

Novi MG3 ima dužinu od 4,11 metara, što je na nivou aktuelne Škode Fabije. Takođe, iako je riječ o hibridu, MG3 ima masu od samo 1.285 kilograma. Eksterijer je upotpunjen aluminijskim felgama, a kupci će moći da biraju između sedam različitih vanjskih lakova.

Digitalni instrumenti kao standard

Kabina novog MG3 ima konvencionalni dizajn, ali koji je u velikoj mjeri digitalizovan. Instrument tabla od 7 inča je standard, kao i centralni ekran od 10,25 inča. Neposredno ispod njega nalazi se i niz fizičkih tastera za najvažnije funkcije automobila.

Standardno, MG3 nudi navigaciju, integraciju pametnog telefona preko Apple CarPlay i Android Auto, kao i MG iSMART sistem. Na listi fabričke opreme nalazi se i audio sistem sa šest zvučnika sa Bluetooth vezom, četiri USB porta i prednjim i zadnjim parking senzorima. Kod opremljenijih verzija, MG3 u seriji posjeduje kožna sjedišta sa grijanjem, ulaz u vozilo bez upotrebe ključa, grijani volan i video kameru od 360 stepeni. Novi MG3 je dostupan u tri nivoa opreme: Standard, Comfort i Luxury. Takođe, prtljažnik MG3 ima kapacitet od solidnih 293 litara.

Automatski mjenjač sa samo tri brzine

MG3 je klasični hybrid. Osnova je 1,5-litarski benzinac sa četiri cilindra s Atkinsonovim ciklusom rada, koji razvija 102 KS i kojem asistira elektromotor od 136 KS. Kada dva motora rade paralelno, snaga sistema je ograničena na 194 KS. Naravno, snaga se šalje na prednje točkove preko automatskog mjenjača sa samo tri brzine.

Kad su performanse u pitanju, novi MG3 ubrzava od 0 do 100 km/h za tačno 8 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 170 km/h. Naime, MG za novi model kaže da je najbrži u segmentu kada je riječ o ubrzanju od 0-100 km/h.

Ovaj model radi preko pet različitih režima vožnje. U EV modu, automobil radi isključivo preko električnog motora. U serijskom načinu rada, električni motor se napaja iz generatora, koji se napaja iz SUS motora. U paralelnom načinu rada, i termalni i električni motor pokreću automobil. Što se tiče efikasnosti, MG kaže da MG3 ima termičku efikasnost od 41 posto. Takođe, MG3 Hybrid+ troši svega 4,4 litara benzina na 100 pređenih kilometara.

Napredni sistemi sigurnosti

Naravno, ne nedostaje ni naprednih sigurnosnih sistema. MG3 dolazi opremljen MG Pilot tehnologijom, koja sadrži sistem za zadržavanje trake, sistem upozorenja o napuštanju vozne trake, adaptivni tempomat, upozorenje na sudar i sistem koji upozorava na zastoj u saobraćaju.

MG za sada nije objavio cijene novog modela, iako se špekuliše da će koštati oko 20.000 eura, što je povoljnije od rivala s hibridnom tehnologijom kao što su Yaris Hybrid ili Clio E-Tech. Garancija standardno podrazumijeva 7 godina ili 150.000 kilometara.