Sedan i karavan
56

Osvježeni Peugeot 508 dobio novo lice i više tehnologije

D. B.
Jedan od najatraktivnijih automobila izvan luksuznog segmenta svakako je Peugeot 508, a ovaj francuski model sada je doživio promjene eksterijera i unutrašnjosti.

Sedan srednje veličine i karavan dobili su novi logotip legendarnog lava, rešetku hlanjaka i tanja prednja svjetla. Ova svjetla sadrže matrix LED tehnologiju te svjetlosni potpis u obliku tri kandže za dnevna svjetla. Nazad su također osvježena full LED svjetla s istim motivom.

Kupci će moći izabrati tri nove boje, a to su Okenite bijela, Titanium siva i Eclipse plava, kao i tri nivoa opreme, Allure, GT i Peugeot Sport Engineered. Također, u ponudi će biti nekoliko dizajna felgi veličine između 17 i 20 inča. Što se tiče flagshipa PSE, francuska kompanija će ga isporučivati sa Michelin Pilot Sport 4S gumama.

Unutrašnjost modela 508 Sedan (2023) i SW dobila je poboljšanji 10-inčni infotainment te redizajniranu ručicu osmostepenog automatskog mjenjača. Ovisno o odabiru motora, postoji nekoliko modova vožnje među kojima su Electric, Eco, Hybrid, Normal, Sport i 4W, kao i tri podešavanja ovjesa, Normal, Sport i Comfort. Iza malog upravljača smještena je 12-inčna potpuno digitalna instrument tabla.

Automobil je bogato opremljen, posjeduje sve od grijanog vjetrobranskog stakla i električnog poklopca prtljažnika pa do night vision sistema i adaptivnog tempomata s stop & go funkcijom. Peugeot je ugradio i HD kamere za pomoć pri parkiranju, a automobil ima i sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova, kao i aktivni sistem upozorenja na napuštanje trake u kombinaciji s korekcijom. Za sjajan zvuk se brine Focal ozvučenje sa 10 zvučnika i subwooferom.

Što se tiče motora, ponudu otvara 1,2-litarski trocilindrični turbobenzinac sa 130 KS. Za afričko, bliskoistočno i azijsko tržište Peugeot u 508 ugrađuje veći 1,6-litarski četverocilindrični motor sa 218 KS. Pored toga, kupci mogu odabrati 1,5-litarski četverocilindrični turbodizelski motor koji razvija 130 KS.

Također, u ponudi su i dvije hibridne varijante koje kombinuju benzinske motore od 150 i 180 KS s električnim motorom od 81 kW, a u tom slučaju kombinovaa snaga iznosi 180 i225 KS.

Peugeot 508 PSE pokreće kombinacija benzinskog motora od 200 KS i električnog od 81 kW, uparena s automatskim mjenjačem. dok se nazad nalazi 83 kW električni motor. Kombinovano se na obje osovine isporučuje 360 KS.

Tri plug-in hibrida koriste 12,4 kWh bateriju koja se može puniti standardnim 3,7 kW ili opcionim 7,4 kW punjačem.

Prodaja obnovljenog modela 508 počinje na ljeto.