Komentari (21)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Trebali ste u naslovu napisati, clanak samo za politicare i mafiju! Oklen meni pare za ovo.
od auta kao i sva francuska auto, cisto receno smece obicno. svak skoda, seat, fiat, alfa, opel, volvo puno bolji od francuza
koliko je dobar i uspješan u ovom segmentu 99% određuje cijena vozila, naizgled ništa spektakularno p.s. šta je ovaj pilotirani mjenjač :-)
Ma šta svakih 10 km, kvariće se svakih 5 km. Samo će svete švabe nikako ne kvare. Hajmo sada svi trk u salon da kupimo švabu duplo skupljeg. Ma hajte molim vas. Za ove što izgleda ne znaju čitati, ovo nije najbitniji model Peugeota, ovo je model za isočna tržišta gdje se ne cijeni auto baš isto kao u evropi. Tamo su neki malo drukčiji kriteriji u pitanju. Ovo je samo odgovor Pežoa na konkurenciju u tim zemljama. Ali to je izgleda mnogo teško shvatiti. Da budem iskren, nisam očaran, ali nije ni tako loše u poređenju sa onim što evropski konkurenti nude tamo.
Klasicno francusko s.ranje koje ce se kvariti svakih 10 km :)
malo toyote, malo superba, malo passata!!! inace fuj kompletno!!!!
@@jale - onako, srednja zalost. Previse su skratili platformu, bilo bi puno bolje (i ljepse, i prostranije) da je auto duzi jedno 10-tak cm. I pored guranja prednje osovine naprijed da izvuku sto veci medjuosovinski razmak, on je i dalje premali (265 cm), npr. Opel Astra ima medjuosovinski razmak 269 cm iako je u duzinu kraca od ovog za 3 cm. Nedostaju slike unutrasnjosti da se nesto vise kaze o dizajnu, ali ovako na prvu cisto sumnjam da ce ovo biti \"najvazniji model u istoriji Peugeota\". Glavni konkurent ovoj kusavoj limuzini bice Renault Fluence (jeftiniji, duzi i prostraniji) i mozda VW Jetta (skuplja, duza ali manje prostrana). Hvala, prijatno.
\"očekivanjima ciljanih tržišta\" Ovo auto je pravljeno za tržište slabije razvijenih zemalja, zbog toga su i ovako slabi motori. Nešto poput 408 tj. 308 sedan koji se kod nas nikad nije ni pojavio. Niste završili članak do kraja \"Početak prodaje najavljen je 1. studenog 2012. i to prvo u Turskoj, a onda i šire - Središnjoj i Istočnoj Europi, Rusiji, Ukrajini, Grčkoj, Magrebu, Bliskom Istoku, golfskim i afričkim zemljama i nekim tržištima Latinske Amerike.\"
FUGLY
Sprijeda pljunuti volvo, a otpozada je samo pljunut
Lici na condom
Ruzno brate...
Znaci ODRON, uzas sta radi ovaj peugeot postali su cirkus, 301 ce vas povesti u stecaj!
http://www.sodalive.ba/kultura/james-zabiela-mozart-elektronske-muzike-gostuje-u-lukavcu/
Valja li ovo šta? Haaa jale...?
pilotirani mjenjac?