Ženeva
0

Evropska premijera četverovratne verzije novog Avea

Sarajevo-x.com
Baš kao na nedavno održanom Pariskom sajmu automobila, Chevrolet je pripremio puno novosti i za Ženevu, a jedna od njih je evropska premijera novog četverovratnog Avea. Ova privlačna mala limuzina debitovat će nedugo nakon modela s pet vrata koji je prošlog septembra predstavljen javnosti.

Četverovratni Aveo imao je svjetsku premijeru na Detroitskom sajmu automobila u SAD-u u januaru (na američkom tržištu će se prodavati pod imenom Sonic) i dijeli mnoge nove elemente dizajna s peterovratnom verzijom. No dok će se sportski model s pet vrata vjerovatno više svidjeti mlađim kupcima, Chevrolet očekuje da će ozbiljniji dizajn limuzine privući drugačiji tip kupaca, a posebno porodice.

"Novi Aveo predstavlja još jedan važan korak dalje za nas u svakom pogledu: što se tiče dizajna, upravljanja, kvalitete i prostranosti", rekao je Wayne Brannon, predsjednik i izvršni direktor Chevrolet Europe. "Voljeli bismo da posve preuzme recept prodajnog uspjeha Cruzea. Trenutni Aveo u limuzinskoj verziji peti je najprodavaniji automobil u Europi u segmentu malih četverovratnih automobila, s udjelom od 12,5%. S novim modelom očekujemo znatno povećanje ovog udjela."

Gledajući sprijeda, obje izvedbe dijele isti izgled s izraženim dvostrukim prednjim svjetlima, dvodijelnom rešetkom i kompaktnom robusnom karoserijom. Podignuta linija ramena modela sa četiri vrata posebno je dojmljiva i daje novom Aveu profil automobila iz više klase čineći ga sličnim njegovom većem rođaku, limuzini Cruze.

Dužine 4.399 mm i širine 1.735 mm, novi četverovratni Aveo duži je i širi od trenutno aktuelnog modela. Kapacitet prtljažnika s 502 litre među najvećima je u klasi. Interijer nije samo prostran, nego ga krasi i savremen dizajn kao što su ploča s instrumentima s analognim tahometrom. U unutrašnjosti su korišteni kvalitetni materijali, a kupce će sigurno obradovati razni pretinci za pohranu na središnjoj konzoli. Tu je i moderni audiosistem s USB i aux-in priključkom te Bluetoothom.

Prilagođen evropskom ukusu

Podvozje Avea ugođeno je kako bi pružilo bolje upravljanje – značajku koja proizlazi velikim dijelom iz njegove krutog integralnog karoserijskog okvira (BFI struktura). Svi modeli dolaze s prednjim ovjesom tipa McPherson. Elektroničko servo upravljanje (EPS), elektronička kontrola stabilnosti (ESC) i ABS kočnice dolaze u standardnoj opremi.

S novim modelom će se nuditi bogat izbor četverocilindričnih benzinskih i dizelskih motora, i to s najnovijim tehnologijama kao što su promjenjiv rad ventila, upravljanje pomakom bregastih osovina i common-rail ubrizgavanje goriva za dizelske motore.

Ponuda benzinskih motora sastoji se od dvije 1,2-litarske verzije (sa 70 i 86 KS), 1,4-litarske sa 100 KS te 1,6-litarske sa 115 KS. Prvi put će se Aveo nuditi i s dvjema verzijama 1,3-litarskog dizelskog motora (sa 75 i 95 KS) s tehnologijom Start/Stop. S Aveom 1,4 i 1,6 dolazit će i Chevroletov prvi šesterostepeni automatski prijenos na jednom modelu iz segmenta malih automobila. Taj će prijenos biti opcionalan na većini tržišta, dok su u ponudi još petero i šesterostepeni ručni mjenjač, ovisno o odabiru motora.