Najsnažnije verzije
18

BMW predstavio osvježeno izdanje modela X5 M i X6 M

E. L.
S redizajniranim izdanjima BMW-ovih SUV modela X5 M i X6 M prvi put stiže i blagi hibridni sistem.

BMW će svoj odgovor na slične SUV-ove visokih performansi koje nude Porsche, Mercedes-AMG, Audi, Lamborghini, Aston Martin...sada nuditi samo u opciji Competition uz koju stiže novo izdanje 4,4-litarskog biturbo V8 motora (S68) koji razvija 625 konjskih snaga pri 6.000 obr/min i 750 Nm najvećeg obrtnog momenta koji je raspoloživ od 1.800 do 5.800 obr/min.

Za adaptivni prijenos snage na obje osovine (xDrive) brine unaprijeđen 8-stepeni automatski M Steptronic mjenjač s novim prijenosnim odnosima, a BMW je uz najsnažnije verzije dvojca X5/X6 po prvi put pripremio i 48-voltni blagi hibridni sistem čiji dio čini elektromotor u kućištu mjenjača koji razvija 12 konjskih snaga i 200 Nm obrtnog momenta. Baterija se dopunjava kočenjem, a raspoloživa električna energija zadužena je i za napajanje nekolicine elektropotrošača.

Osvježeni SUV-ovi iza kojih stoji M odjel iz mjesta do "stotke“ stižu za 3,8 sekundi i razvijaju elektronski ograničenih 250 km/h, a BMW i u ovom slučaju nudi opcioni M Driver paket s kojim najveća brzina iznosi 285 km/h.

Obje karoserijske verzije "čuče“ na novodizajniranim 21 i 22-inčnim aluminijskim felgama na kojima su gume dimenzija 295/35/21 naprijed i 315/30/22 nazad, a u M odjelu su se posebno pozabavili i elementima unaprijeđenog adaptivnog ovjesa koji, uz gume, ograničenu blokadu diferencijala i dodatno ukrućenu karoseriju, teškim SUV-ovima osigurava znatno bolje nošenje sa zavojima, a dinamici pomaže i izuzetno precizan upravljački sistem (M Servotronic).

Za zaustavljanje brinu kočnice s prečnikom diskova na prednjoj osovini koji iznosi 397 milimetara, na zadnjoj 381 milimetar. Prednje čeljusti pokreće šest klipova, a pored mnogobrojnih mehaničkih poboljšanja u BMW-u nisu zaboravili na karoseriju i kabinu, pa kupci redizajniranih izdanja mogu računati na drugačije odbojnike, redizajnirane „bubrege“, veći otvor za protok zraka, niža kućišta prednjih svjetala i crnu boju na mnogobrojnim karoserijskim elementima. Pored standardne palete boja karoserije, kupcima će biti ponuđeno i više od 50 boja iz programa BMW Individual.

Najveća novost u bogato opremljenoj kabini koja je obložena najkvalitetnijim materijalima odnosi se na blago zakrivljeno jednodijelno staklo ispred vozača i suvozača u kojem su instalirana dva 12,3-inčna displeja. Lijevi predstavlja instrumentnu tablu, a preko desnog se upravlja multimedijalnim sistemom. Na podužoj listi standardne opreme je i vrhunski audio-sistem iz ponude kompanije Harman Kardon.

Proizvodnja počinje u aprilu u BMW-ovoj tvornici u Sjedinjenim Američkim Državama. Za redizajnirani X5 M (bez dodatnih opcija) u Njemačkoj treba izdvojiti 161.450, a za X6 M 164.350 eura.

Vezani članci