U pripremi najbrži TT
0

Audi TT RS na testiranju

Sarajevo-x.com
Audi TT RS (Foto: WorldCarFans.com)
Audi TT RS (Foto: WorldCarFans.com)
Zadnje špijunske fotografije jasno otkrivaju da je iščekivanje najsnažnije i najbrže verzije Audijevog TT-a pred samim krajem. U Audiju se više i ne trude da sakriju konačan izgled ove verzije, a po svemu sudeći riječ je o TT-u koji će ozbiljno ugroziti BMW-ov Z4 M.

Proizvođači su već godinama svjesni prisustva paparazza koji vrebaju najnovije modele, pa čak ni vješto maskiranje više ne pomaže. Također, mnogi su shvatili da i špijunske fotografije mogu biti dobra reklama, baš kao i ovaj put Audi. Naime, na finalnoj fazi testiranja TT-ove verzije RS koja se odvija pod vrelinom sunca u Arizoni u Audiju se nisu htjeli zamarati maskiranjem najbrže verzije ovog coupea, već su dospustili fotografima da na internetu prirede svojevrsnu predpremijeru.

Ovako kvalitetne nezvanične fotografije bez skrivenih detalja prava su rijetkost, te je već sada poznato kako će izgledati RS. U skladu sa činjenicom da će to biti najbrži TT izvedene su i aerodinamičke ali i estetske izmjene, te jednostavno nemože doći do zabune ili mješanja sa običnim verzijama.

Prednji odbojnik je u potpunosti preoblikovan, te sada naprijed dominiraju ogromni otvori za zrak sa strana čiji su rubovi dodatno istaknuti, a primjetan je i spojelr ispod odbojnika koji efektivnije usmjerava zrak ispod automobila. Novost je i zadnji odbojnik koji je također masivniji, te upotpunjuje sliku šireg i agresivnijeg automobila. Atraktivniji i veći naplaci se kod ovakvih verzija svakako podrazumjevaju, a izbor dizajna sa više poliranih krakova svakako se odlično uklapa uz ostatak imidža.

Ono što je mnogo važnije od estetike se krije pod poklopcem motora. Za sada precizni podaci još uvijek nisu poznati, ali nezvanični izvori iz Audija garantuju kako će RS raspolagati sa čak 350 KS, uz pomoć dva turbopunjača. Sa ovom količinom snage, ali i dodatno podešenim ovjesom TT RS biće itekako ravnopravan konkurent već dokazanim vozačkim mašinama kao što su Porsche Cayman ili BMW Z4 M.

Naravno, za efektan prenos snage podrazumjeva se Quattro pogon na sve točkove, a do točkova snaga će se isporučivati preko 6-stepenog ručnog mjenjača.
Iz Audija još uvijek nema zvaničnih potvrda o datumu svjetske premijere RS-a, ali je već poznato da bi ovakav TT trebao koštati oko 50.000 Eura.

BMW
Vezani članci