Kako bi kao potpuno nova marka u Evropi bili što konkurentiniji u početku je bilo jasno da velike limuzine i SUV-ove moraju kombinovati i sa modernim i snažnim dizelskim motorima. Tako je Infiniti za svoje modele EX, FX i M-Line ponudio potpuno novi turbodizel motor.
U Infinitiju su svoj novi motor označili kao V9X, a iza tog imena krije se 3,0-litarski V6 turbodizelski motor sa common-rail tehnologijom ubrizgavanja goriva. Sa maksimalnih 235 KS i 550 Nm okretnog momenta ovaj motor je u potpunosti dorastao imidžu Infinitija i njihovim modelima koji sa sobom uvijek nose nijansu sportskih osobina koje su na jedinstven način spojene sa luksuzom. To potvrđuju i performanse, pa Infiniti EX30d do 100 km/h stiže za samo 7,9 sekundi, dok FX30d sprinta nešto dužih 8,3 sekundi.
Naravno, pored performansi dizelski motor u ponudi znači i mnogo veću pristupačnost u pogledu potrošnje goriva, pa tako model EX troši 8,4 litra na 100 kilometara, dok FX troši do 9 litara na 100 kilometara u režimu mješovite vožnje.
Iz Infinitija su potvrdili da će u Evropi naknadno ove godine biti dostupan i prestižni model M30d iz posebne serije M-line, dok će standardni FX i EX sa ovim motorom uskoro doći u prodajne salone.