Nakon 38 godina
15

Mitsubishi Pajero odlazi u prijevremenu penziju

E. L.
Umjesto predstavljanja pete generacije u Mitsubishiju su odlučili da prestanu s proizvodnjom jednog od najboljih terenskih automobila koji je svoj potencijal godinama demonstrirao i na čuvenom Dakar rallyju.

Među žrtvama finansijske krize s kojom se posljednje dvije godine bori japanska automobilska kompanija Mitsubishi, a koja se dodatno pogoršala zbog pandemije coronavirusa, je i terenski model Pajero koji je publici premijerno predstavljen 1982. godine.

Nakon 38 godina proizvodnje Pajero je stigao do četvrte generacije, a umjesto ranije spominjanog petog izdanja nazvanog prema južnoameričkoj divljoj mački u Mitsubishiju su odlučili da svoj popularni terenski automobil "stare škole“ na kraju godine pošalju u penziju.

Odlaskom Pajera najnoviji i najmanji član automobilske grupacije Renault-Nissan zatvorit će i tvornicu u Japanu u kojoj se četvrta generacija Pajera (u kraćoj i dužoj karoserijskoj verziji) proizvodila od 2006. godine, a Mitsubishijeva "divlja mačka“ ostat će upamćena i po rekordnih 12 pobjeda na čuvenom (i najtežem) rallyju Paris-Dakar.