Kraj za V8 motor
0

Mercedes-AMG predstavio C63 S E Performance: hibrid uz četiri cilindra i 680 KS

Klix.ba
Mercedes-AMG napokon je i zvanično predstavio potpuno novi sportski C63, a iako je njegov motor upola manji od starog C63, novom modelu neće nedostajati izuzetne performanse jer spoj električnog i benzinskog motora proizvodi čak 680 konjskih snaga.

Prvi Mercedes-Benz C63 AMG iz 2008. zauvijek će imati posebno mjesto u automobilskom svijetu sa svojih 451 KS iz velikog 6,2-litarskog V8 motora koji je uz fantastične performanse imao i zvuk od kojeg prolaze trnci. Ipak, sada je došlo neko novo vrijeme.

Od prvog C63 , kompaktni AMG model prošao je kroz nekoliko promjena. Tako je atmosferski V8 zamijenjen 4,0-litarskim V8 s dva turbo punjača koji je i proizvodio više snage i okretnog momenta uprkos manjoj zapremini. Kupcima turbo tehnologija nije smetala, pa se i ta generacija C63 izuzetno dobro prodavala.

Sada je C63 na još jednoj i još radikalnijoj prekretnici, pa je tako sada izgubio pola cilindara, a umjesto V8 motora tu je sada snažni 2.0-litarski redni četverocilindraš potpomognut elektromotorom.

U zamjenu za gubitak zapremine, AMG inženjeri su najsnažnijoj C-Klasi dali turbo punjač sa EQ boost tehnologijom za trenutačan odziv, ali i električni motor na zadnjoj osovini uz bateriju kako bi dodali još više snage. Sada je C63 plug-in hibrid koji ima 680 KS i nevjerovatnih 1.020 Nm obrtnog momenta. Ne samo da su ti brojevi najbolji i najveći ikada za C-Klasu, nego je ovim pogonskim sklopom novi C63 postao jedan od najsnažnijih AMG modela ikada.

Elektromotor od 150 kW (204 KS) je pozicioniran na zadnjoj osovini, gdje je integriran s električnim mjenjačem s dvije brzine i elektronski kontroliranim zadnjim diferencijalom s djelimičnom blokadom u kompaktnoj električnoj pogonskoj jedinici (EDU). AMG inžinjeri ovaj sklop nazivaju P3 hibridom. Lagana baterija visokih performansi se također nalazi iznad zadnje osovine.

Ovako kompleksan ali moćan pogonski sklop daje impresivne performanse u vožnji: limuzina i karavan ubrzavaju s mjesta do 100 km/h za samo 3,4 sekunde. Ubrzanje se završava tek na elektronski limitiranih 280 km/h (karavan 270 km/h, u oba slučaja sa opcionim AMG paketom za vozače).

Zanimljivo je i to da Mercedes-AMG istovremeno predstavlja novi C63 kao limuzinu i kao karavan, te je prvi put u C63 smješten potpuno varijabilni sistem pogona na sva četiri točka AMG Performance 4MATIC+. Ovaj pogon uz efikasan prijenos snage na cestu donosi i DRIFT način rada za još više užitka u vožnji. Uz pogon dodano je i aktivno upravljanje zadnjom osovinom kao dio serijske opreme, što je još jedna jedinstvena karakteristika u ovom segmentu sportskih kompaktnih limuzina.

Očekivano, postoji i loša strana tolikog inženjerskog hardvera, a u slučaju C63 to je težina. Sa težinom od 2.111 kg, novi C63 je značajnih 456 kg teži od Alfe Romeo Giulie Quadrifoglio, ili 301 kg više čak i kod najtežeg BMW-a M3 Competition sa xDrive pogonom.

Forma prati funkciju

Dizajn novog C63 S razlikuje se od Mercedes-Benz C-klase po svojim mišićavijim proporcijama. Modeli limuzina i karavan bazirani su na značajno modificiranoj AMG karoseriji. Prednji dio je 50 milimetara duži, a prednji blatobrani su primjetno širi. Sve u svemu, ukupne vanjske dimenzije znatno se razlikuju od standardne Mercedes-Benz C-klase. Tako su u dužinu i limuzina i karavan dobili dodatna 83 milimetra. Širi trag točkova naprijed rezultirao je 76 milimetara većom ukupnom širinom na prednjoj osovini, dok je međuosovinsko rastojanje poraslo za deset milimetara.

Elegantna unutrašnjost uz novu generaciju AMG Performance sjedišta

U unutrašnjosti, AMG sportska sjedišta sa posebnim kombinacijama boja i materijala uz prepoznatljiv uzorak šavova doprinose prefinjenom dojmu. Na raspolaganju su i mnoge individualne opcije za unutrašnjost. Ekskluzivne boje i razne presvlake od nappa kože sa reljefnim AMG amblemom u prednjim naslonima za glavu služe za naglašavanje sportske ali i luksuzne strane novog C63 S.

Potpuno redizajnirano AMG Performance sjedište druge generacije dostupno je kao opcija. Njegova posebnost su bočni nasloni sjedišta sa otvorima za uštedu težine koji također omogućavaju bolju ventilaciju. Ako se odaberu presvlake od nappa kože, onda se podrazumjeva i kontrastna boja umetaka. Oblik naslona se sužava prema dnu, dok je AMG logo sada pozicioniran između mat hromiranih otvora ispod integrisanog naslona za glavu.

Cijene za novi Mercedes-AMG C63 nisu još uvijek poznate, dok se očekuje da će prodaja početi tokom iduće godine.

Vezani članci