auto
0

'Kraj Detroita: Kako su velika tri izgubili američko tržište'

Klix.ba
Crni oblaci nad Detroitom
Crni oblaci nad Detroitom
Magazin Automotive News očekuje da će se u 2003. godini u Americi prodati 16 miliona i 500 hiljada vozila, što bi 2003. napravilo petu najbolju godinu po prodaji automobila ikada.

To izgledaju kao dobre vijesti, ali gospođa Maynard poziva na bliži pogled. u Detroitu se niko ne raduje dok uvozna vozila uzimaju sve veci dio kupaca.

Maynard: Detroitove tri velike kompanije drže oko 60% tržišta, što je odprilike isto koliko je sam General Motors kontrolirao 1960. Gospodja Maynard kaže da ce se pad GM, Chryslera i Forda nastaviti.

Maynard je izjavila: "U mojoj knjizi ja predviđam da će do 2010. godine Detroitove velike tri kompanije i uvozne kompanije podjeliti tržište po pola."

Na pitanje kako uvozne kompanije, specijalno Japanske, preuzimaju kupce od američkih u Americi Michelin Maynard kaže da je razlog, način na koji oni rade posao.

Maynard je dodala: "Oni su, startujući oko 1980. godine, shvatili šta kupci u Americi traže, a to je bilo više mjesta i komfora nego što su nudili kupcima u Japanu. Oni su to i uradili. Dio te strategije je bio podizanje fabrika za takve automobile u Americi.

Gospođa Maynard kaže da je Detroitov problem što ne znaju šta kupci traže. Na primjer, Fordov ogrinalni Taurus iz 1986. godine je bio super auto. Ali, ona kaže da je Ford izgubio interesovanje za njegovo unaprijeđenje dok kompanije kao Toyota i Honda uvijek unaprijeđuju.

Maynard: "Šta uvozne kompanije rade je, na primjer, da uđu u tržište luksuznih auta i stalno ih prave boljim. Radeći to, oni imaju ponovne kupce koji ce ostati lojalni sve dok se auta unaprjeđuju."

Jedan od najvećih plusova za uvozne auto kompanije je, da ne moraju platiti zaposlene koliko kompanije u Detroitu. Ugovori napravljeni sa zaposlenim na dugi niz godina je velika prepreka za Detroit.

Maynard: "Kompanije iz Detroita plate oko 1.200 dolara po autu za penzije i osiguranje zaposlenih i penzioniranih. To je nešto što oni moraju, a uvozne kompanije ne moraju.

Izvor: VOA