Hyundai i40 je pokazao izuzetne rezultate u svim segmentima testiranja. Kod “zaštite odraslih putnika” Hyundai je dobio odlične ocjene od 92% čime je nadmašio i rezultate konkurenata poput Peugeota 508, Toyote Avensis, VW Passata, Škode Superb, Mazde 6 i Citroena C5. Hyundai i40 pokazao je odlične rezultate i u drugim segmentima kao što su “zaštita djece” i “sigurnosni sistemi” sa ocjenom od 86%.
Hyundai, kako je najavljeno, u Evropi ima velike planove sa novim adutom u popularnom D segmentu, a planirana godišnja prodaja na Starom kontinentu iznosi 60.000 primjeraka. Novi Hyundai svakako će pomoći dodatnom rastu prodaje ove marke na evropskom tržištu gdje Hyundai danas ima 2,8% tržišnog učešća sa konstantnom tendencijom rasta. Prema zvaničnim rezultatima agencije ACEA, Hyundai prodaja u Europi za prvih šest mjeseci 2011. raste za 9,1%, dok ukupno tržište bilježi pad od 1,8%.
Kao i svi drugi Hyundai modeli i Hyundai i40 dolazi sa trostrukom brigom na tržištu (pet godina garancije, pet godina mobilne garancije, pet godina preventivnih pregleda), naravno besplatno.