Istovremeno, zbog Genesisovih prethodnika nećemo biti u prilici da dobijemo novo auto.
Genesis izgleda dobro sa novim 4,6 litarskim V8 motorom sa 375 konjskih snaga. Imenovan "Tau", V8 će biti udružen sa 3,3 i 3,8 litarskim V6 motorima. Ne postoji dizel verzija te nema nade da će se ovo auto uskoro prodavati u Velikoj Britaniji.
Uprkos teškoj V8 izbočini na prednjem dijelu, Genesis izgleda okretno i može se pohvaliti sa prednjim rasporedom težine od 53:47 dok Hyndai tvrdi da je unutrašnjost prostranija od BMW-a serije 7.
Dokaz da je Genesis napravljen za druga tržišta (naročito SAD) je volan sa ultraljubičastom refleksijom, dizajniran da ostane hladan neovisno od vremenskih prilika. Hyndai također hvali i Lexicon stereo sistem od 500 wati, koji se može pronaći u Rolls-Royce Phantomu.
Iako je Genesis dobar i pametan potez, ipak je prilično neorginalan. Utjecaji Lexusa i S klase se mogu prepoznati ali ovo je najuspješniji i najubjedljiviji pokušaj do sada.
Hyndai America tvrdi da će se Genesis natjecati sa Chryslerom 300C u klasi cijena unatoč njihovim tvrdnjama da je kvaliteta usporediva sa Mercedesom, BMW-om i Lexusom. Očekivane cijene: 28.000 dolara za osnovni V6 te oko 36.000 dolara za 4.6 V8.
Genesis platforma zadnjeg pogona će biti korištena za nadolazeći Coupe koji će imati sva tri ponuđena motora.