Uoči odlaska u penziju
56

Hondin aktuelni Civic Type R oborio je još jedan rekord staze

E. L.
Civic Type R koji je pred penzionisanjem još jednom je pokazao svoj raskošan potencijal, jer sada ima najbolje vrijeme kruga i na australijskoj stazi The Bend Motorsport Park.

Dok u Hondi uveliko testiraju Civic Type R nove generacije koji će biti predstavljen ove godine, aktuelni CTR koji je na korak do penzionisanja nastavlja obarati rekorde na kružnim stazama širom svijeta u klasi automobila s prednjim pogonom.

Nakon najboljih ostvarenih vremena na stazama Hungaroring (Mađarska), Estoril (Portugal), Silverstone (Velika Britanija), Spa-Francorchamps (Belgija), Magny-Cours (Francuska) i Suzuka (Japan), Civic Type R u džepu ima najbolje vrijeme kruga i na australijskoj stazi The Bend Motorsport Park.

Iza upravljača oba CTR-a (standardna i Limited Edition verzija) bio je trkač Tony D’Alberto koji je sa standardnim CTR-om 4,95 kilometara dug krug staze „zatvorio“ za dvije minute i 13.251 sekundi.

Odmah nakon toga, u tvornički dorađenoj (posljednjoj/pozdravnoj) verziji Limited Edition, koja nije snažnija, ali je lakša skoro 23 kilograma u odnosu na standardnu verziju, D’Alberto je stazom prošao za dvije minute i 12.260 sekundi i tako CTR-u osigurao sedmu stazu s najboljim ostvarenim vremenom.

Za obaranje rekordnog vremena na najčuvenijoj i najtežoj stazi Nürburgring Nordschleife, koje još uvijek drži Renault Mégane RS Trophy-R, ipak će biti zadužen novi Civic Type R.